hvor kommer de fra

Tit lige før jeg er ved at falde i søvn, og også ved andre lejligheder, kan jeg med lukkede øjne se mennesker, enkelte eller i flok, og jeg kan som i vågen tilstand kikke nærmere, ansigterne og andre detaljer er fuldstændigt klare, og det er ikke nogen, jeg kender. Så hvor f..... kommer de fra, er det nogen, man har set, men ikke lagt mærke til, eller er det underbevidstheden, som danner dem. Det kan være en befærdet gågade, og mange ansigter  kan ses, ingen dubletter. Nogen idéer.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Tit lige før jeg er ved at falde i søvn, og også... Vis hele indlægget
33 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ktm. det har jeg da heller ikke det fjeneste imod, vil dog sige at jeg ikke havde bedt om en eller anden diagnose på en eller anden frygtelig sygdom, jeg mener jeg har beskrevet ret klart hvad jeg søgte.
Så jeg ville da skynde mig til lægen, hvis jeg var dig, der er nok en eller anden farlig sygdom, som udvirker undren.
Uanset hvad du svarer på det, så svarer jeg, uha uha , det må hellere gå stærkt.
Pisseirriterende eller hvad ?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Der er jo nogle der lader til at mene at du kun kan være nornal, hvis du går hos en ekspert, med en masse diplomer, der kan fortælle at det er jo meget normalt det du oplever.

Personligt tror jeg at det er et pus din underbevisthed laver
Og med tiden har du optrænet at lige kigge på mennesker, så det er blevet en evne du har, andre har andre evner, men da det ikke er let at bevise, er det tit lettere at fortælle dem at de ikke må bruge deres evner, da de så bliver tosser/idioter eller hvad de nu kalder det

Men vi har alle en eller anden evne, men nogle er så optaget af at være normale at de holder deres evner undertrykket, og der ved aldrig har været i kontakt med den.

Personligt kan jeg engang imellem høre en jeg kender sige noget, og når jeg så tænker over det, er det tit lang tid siden at jeg har snakket med den person. Og de har så også tit noget vigtigt at fortælle, så jeg opfatter lidt som en kalde/reminder funktion

Og JBR inden du starter så er jeg ikke tosset eller noget der minder om det. Selv om der er nogle der mener det

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

fwm. Ja det noget af den slags svar, ligesom albinos, jeg havde håbet på. Jeg ved ikke om man kan kalde det en evne, bortset fra at se billeder, kan det jo ikke bruges til noget, nærmest et koriosum. Selv hælder jeg til, at det er noget jeg HAR set, men ikke lagt mærke til. Min undren går især på, at det ALDRIG er nogen, jeg genkender.
Hvis jeg beder madame om at knibe øjnene i og tænke på en ting, ser hun altid det samme. En flybillet, til det sydlige Kina.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis