hvor kommer de fra

Tit lige før jeg er ved at falde i søvn, og også ved andre lejligheder, kan jeg med lukkede øjne se mennesker, enkelte eller i flok, og jeg kan som i vågen tilstand kikke nærmere, ansigterne og andre detaljer er fuldstændigt klare, og det er ikke nogen, jeg kender. Så hvor f..... kommer de fra, er det nogen, man har set, men ikke lagt mærke til, eller er det underbevidstheden, som danner dem. Det kan være en befærdet gågade, og mange ansigter  kan ses, ingen dubletter. Nogen idéer.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Tit lige før jeg er ved at falde i søvn, og også... Vis hele indlægget
33 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tror virkelig jeg vil anbefale dig en tur til lægen.....

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Prøv at læse det sludder du selv citerer: " Jeg har sjældent set menneskelignende væsner. For mange er dette dog mere reglen end undtagelsen"
Og da vi nu er ved anbefalinger, så vil jeg da anbefale dig et læsekursus.
Jeg skrev jo at jeg under visse omstændigheder ved at knibe øjnene sammen, somme tider kunne se en flok mennesker, jeg ikke kender. Det er hvad der er at sige om den sag, og jeg vil gerne frabede mig en eller anden tåbes diagnose. Men gerne høre om andre har oplevet fænomenet.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Jeg kan ikke rigtigt se det seriøse og konstruktive i, at du kalder mennesker, der er interesserede i, at hjælpe dig, for tåber. Jeg forsøger helt bestemt ikke at stille diagnoser... det har vi kvalificerede læger til at gøre. I bund og grund, er jeg bare interesseret i, at mennesker har det godt... også dig.

Netop fordi det ikke kun er når du er ved at falde i søvn, at du har oplevelserne med de forskellige mennesker på nethinden, vil jeg synes, at det er en god idé med en tur til lægen. 

Personligt, kommenterer jeg kun, som jeg gør, af bedste mening.
At du reagerer som du gør, er jeg meget ked af.

Håber du får det bedre... fortsat god weekend til dig...

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Jeg har på intet tidspunkt anmodet om hjælp fra nogen som helst, og jeg har ikke mistet kontrollen over noget, bare pisseirriteret over at få min tråd ødelagt af dig, jeg har ikke brug for nogen hjælp, jeg er kun nysgerrig. Jeg har heller ikke bedt om dine kommentarer i denne eller andre tråde, jeg er faktisk at den mening, at svar i almindelighed skal komme fra svarerens egne erfaringer, og ikke en gang nonsens han har fundet på nettet.
Så hvis du virkelig vil gøre noget for mig, så bliv væk fra de tråde jeg opretter. På forhånd tak.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Tit lige før jeg er ved at falde i søvn, og også ved andre lejligheder, kan jeg med lukkede øjne se mennesker, enkelte eller i flok, og jeg kan som i vågen tilstand kikke nærmere, ansigterne og andre detaljer er fuldstændigt klare, og det er ikke nogen, jeg kender. Så hvor f..... kommer de fra, er det nogen, man har set, men ikke lagt mærke til, eller er det underbevidstheden, som danner dem. Det kan være en befærdet gågade, og mange ansigter kan ses, ingen dubletter. Nogen idéer.


Du skriver lynæs, også ved andre lejlighede, kan det beskrives nærmere?

Hvor lang tid har det stået på?

Synes du det ubehageligt?

Hmm.. jeg tænker også lidt på underbevidsheden, drømme kan også spille ind, især i en "måske" presset arbejdsdag eller hverdag.

Det var kun nogle tanke herfra, jeg har ikke selv erfaringer, er hellere ikke doktor .

Håber ikke det er pladder

MVH
Annonce
Jeg mener bestemt ikke, at jeg ødelægger en tråd, hvor man slutter første indlæg, med "Nogen ideer?"

For mig ligner det en indbydelse til, at komme med bud, på hvad der kan være årsagen til dine oplevelser.
Når jeg skriver "hjælpe dig", skal det forstås, som at jeg gerne vil hjælpe dig i denne tråd.
Dine aggressioner mod min person og mine indlæg, kan jeg ikke forstå....

Ikke desto mindre, vil jeg stadig håbe, at du har en god weekend.

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Men, som sagt er "pladder" er ikke lige det jeg forventer af svar fra en mand som dig, når man seriøst prøver at være konstruktiv.... tak for i aften... du har tråden for dig selv herefter No more comments!


Måske du skulle holde dig, til egne aftaler......
Nosi. Det kan sommetider ske, hvis jeg sidder stille, kniber øjnene hårdt sammen, og siger til madame, jeg kikker lige lige på mennesker, og sommetider lykkes det. Det har været sådan i mange mange år, og er slet ikke ubehageligt, nærmest som at stå på strøget og kikke på folk. Det har intet med en presset situation at gøre, og gider jeg det ikke, er det jo bare at åbne øjnene lidt, så er det væk, eller helt undlade at forsøge. Der er ikke nogen specielle tanker forbundet med det, og det der mest undrer mig er at, der er aldrig nogen jeg kender, og hvor stammer de for mig ukendte billeder fra. En foreslog at det var billeder fra et tidligere liv, men billederne nutidige, kan ses på tøj og diverse biler, som kører rundt. Ja jeg ved sgu ikke hvad jeg selv mener, måske billeder, jeg ikke har fæstnet mig ved, men så alligevel er blevet "optaget" og kan kaldes frem. Altså ingen uhygge eller lign. bare folk som færdes på gaden.
Må hellere indskyde at det også kræver en indsats for at se billeder inden jeg falder i søvn, så jeg kan ingenting se uden jeg selv vil, men det er sommetider ganske sjovt.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 

nosy.... du har ret, medmindre der fremkommer flere fornærmelser...så er jeg ude af tråden.

Jeg kommer vist ikke ret meget videre...

Rigtig god weekend til dig også.... god fornøjelse


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

lynæs har ret, JBR, du trænger virkelig til et læsekursus....

God weekend
Der er yderligere 13 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis