hvor kommer de fra

Tit lige før jeg er ved at falde i søvn, og også ved andre lejligheder, kan jeg med lukkede øjne se mennesker, enkelte eller i flok, og jeg kan som i vågen tilstand kikke nærmere, ansigterne og andre detaljer er fuldstændigt klare, og det er ikke nogen, jeg kender. Så hvor f..... kommer de fra, er det nogen, man har set, men ikke lagt mærke til, eller er det underbevidstheden, som danner dem. Det kan være en befærdet gågade, og mange ansigter  kan ses, ingen dubletter. Nogen idéer.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Tit lige før jeg er ved at falde i søvn, og også... Vis hele indlægget
33 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
@ Lynæs
Jeg holder stadig på at det er hjernen, der spiller dig et puds. Det, du ser, behøver ikke være noget, du har oplevet, det er det spændende ved mellemstadiet fra vågen til søvn, der kan ske rigtig mange underlige ting.

Men jeg er lidt skuffet over din reaktion på vores forslag. Du spørger, hvad det kan være, og afviser nærmest kategorisk alle vores forsøg på at afdramatisere dine oplevelser.

Hvis jeg nu spurgte herinde om størrelsen på rorfladen på en LM28, du svarede 35 x 40 cm, og jeg så svarede "latterligt, den skal mindst være 38 x 60, spade", ville du så gide hjælpe yderligere?.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

hej albino, jeg mener ikke at ha' afvist dine teorier om hvad en hjerne kan finde på, kun påpeget at du kunne relatere til en person, hvilket jeg ikke kan. En anden forskel er nok, at jeg selv skal sætte det igang, det kommer ikke af sig selv. Jeg mener ikke at ha' brug for afdramatisering af noget, det er faktisk totalt udramatisk. Da jeg jo ikke kender til andres " særheder", var der en mulighed for at andre havde tilsvarende oplevelser. Du har så en anden type oplevelser, som du måske, hvad jeg nok ville, opfatter som dramatisk. Jeg er da ked af hvis du opfatter mit svar, som en latterliggørelse af dit, ikke at jeg kan se det, men det var ihvertfald ikke meningen. Da jeg aldrig har haft " syner " med afdøde personer, er det nok lidt svært for mig at forstå hvad, der sker i dit tilfælde, det vil jeg tillade mig at betragte som uforklarligt, men hører gerne nærmere, for det må være sært.

ErikChristensen 
Skrevet af nosi på 30 jan 2010 22:07
lynæs har ret, JBR, du trænger virkelig til et læsekursus....

God weekend
...nosy.... også en fantastisk god weekend til dig kære rygklapper

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Her på matriklen har vi det sådan, at når folk opfører sig mærkeligt, og farer i hovedet på hinanden for det mindste, -Så tjekker vi lige om ikke der er fuldmåne......
Der var en STORfuldmåne Lørdag d. 30 Januar 2010 :-)

Bare til trådens tonen generelt....

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Beklager tonen, men stigende irritation løb af med mig, burde nok have ignoreret i stedet. Sorry

ErikChristensen 
Annonce
...nosy.... også en fantastisk god weekend til dig kære rygklapper

Ja, undskyld lynæs over forstyrelsen i tråden.

Jeg synes enlig at den "kære" jbl, (uden gylp) skulle oprette sin egne brække tråd, det kunne jo være at du kunne snakke sammen med dit eget "JEG" måske, i sammen, kan finde frem til en diagnose.

Jeg vil dog give et lille hint med på vejen, prøv at søge på>>> selvoptaget<<<

Fortsat god vind

Jeg er egentlig for at lukke denne tråd, der kom aldrig den hyggelige småsnak, jeg havde håbet på.

ErikChristensen 
sorry

MVH
ikke lige møntet på dig.

ErikChristensen 
Citat:
Nogen idéer.
Citat slut.

Så kommer der forslag, som tages meget fornærmeligt op.
Det undrer jeg mig en hel del over.

Med venlig hilsen
ktm

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere