Valg af varmepumpe??

Hej LDS´ere..

Jeg står og skal udskifte min nuværende elvarme med en varmepumpe, men er ret usikker på hvad der er bedst og samtidig ikke betaler en overpris..

Så vil høre om der er nogle, som vil anbefale en bestemt varmepumpe? Og kan det svare sig at købe den fra fx. Sverige og få en montør til at installere den?

Og så vil jeg lige høre om det kan være rigtigt at Mitsubishi MSZ-FD25VABH, virkelig kan holde sin COP-værdi helt ned til minus 15 grader som de skriver eller om det er det rene fup?

På forhånd tak..

Hej LDS´ere.. Jeg står og skal udskifte min... Vis hele indlægget
50 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser ud til at det du'r

12 dage med 10 gr. grundvarme - godtnok ikke en ekstrem kold periode.

Forbrug på 72 kWh - det er jeg godt tilfreds med - skulle jeg have holdt den temperatur med el-varmeradiatorerne ville det have kostet mindst det dobbelte forbrug.

Jeg skrottede Bibob og købte et TDC - det virker - hele tiden !

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

I nat var det ned til -15. - ingen problemer med at holde varmen ;-)

I morgen kører jeg så selv derned ( har været lånt ud til sønnen og svigerdatteren i vinterferien ) - er meget spændt på forbruget ;-)


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Vi har lagt en beregner, hvor man kan se, hvor meget det koster at få installeret et jordvarmeanlæg. Vi har lavet den i samarbejde med professionelle installatører rundt omkring i landet.

Hvad er næste skridt for os. Hvilke ting ville I gerne have beregnet?

Skal vi lave en sammenligningsside, hvor man kan se hvordan de enkelte anlæg virker?

Se mere på: www.VarmeRegner.dk


Tak for jeres input

Morten Matras

Se hvad det koster at få lidt hjælp til dit projekt på:

www.varmeregner.dk

1: Personligt synes jeg det er en plat måde at kapre kunder på.

2: Du kan ikke regne noget som helst på den måde. Det eneste du satser på er at fiske nogle kunders adresser. Prøv hellere med noget seriøsitet i din markedsføring.

 
Skrevet af pemo på 07 mar 2011 08:35
1: Personligt synes jeg det er en plat måde at kapre kunder på.

2: Du kan ikke regne noget som helst på den måde. Det eneste du satser på er at fiske nogle kunders adresser. Prøv hellere med noget seriøsitet i din markedsføring.

 


Huraaaaaaaaaaaaa!

Endnu en som er misundelig.
Til tider er det til at ku brække sig over hvordan folk bliver svinet til herinde pga misundelse og klogskab.

PE

Annonce
Jah. Det kan da vistnok godt være at det kan læses på den måde. - På den anden side tager jeg min branche og mit fag alvorligt. - Prøv selv at taste nogle data ind og se hvad der sker. Det er helt 100% sikkert ikke en fagmand der står bag det der. I øvrigt har man ikke givet tilladelse til at man kan kontaktes per telefon, så juridisk er udbyderen på glatis.

Jeg lider ikke af brødnid og jeg ser gerne at gode konkurrenter kan være bedre end mig, men den hjemmeside er ikke seriøs.

Det er da meget muligt at det ender med et godt anlæg, leveret af en fagmand, men jeg forbeholder mig ret til at tvivle.

Var også lige inde for at kigge............

Kunne ikke drømme om at opgive tlf. nr, navn og adresse for at få lavet den beregning - så jeg droppede ud uden beregning

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Skrevet af EISOE på 07 mar 2011 17:05
Var også lige inde for at kigge............

Kunne ikke drømme om at opgive tlf. nr, navn og adresse for at få lavet den beregning - så jeg droppede ud uden beregning


Pral og latin, hvis mit cv skulle på her, så skal webmaster ha udviddet hukommelsen.

Siden her er blevet så useriøs at den skulle lukkes efter min mening. Har man et godt indslag, aå bliver det fuldstændig overdækket af al slags klog og uvidenskab.

PE

Nå, og du taler om useriøse indlæg ?

Hvad mening gav det indlæg lige.................

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

 Åhja.. Nåh PEV. Du må finde en anden at skændes med. Hav en dejlig aften.
Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis