Skrevet af EISOE på 13 jan 2011 09:43
Forhandler du varmepumper uden 10 gr. funktion ?
Det kunne være interessant at se en eller anden form for dokumentation af at det er billigere at køre med 16 gr. end 10 gr.
Hej.
Hvis vi taget udgangspunkt i vores GE25 sommerhusmodel, så har den en cop som er 4,56 hvor FD25 har en som er 5,33 det siger vist en hel del.
Det folk glemmer er nok at deres vp skal afrime for at den er effektiv, men hvis den skal stå det meste af tiden for at smelte isen af, så får man ikke den varme i boligen som man havde regnet med, fordi fordamperen i udedelen skal brugen megen tid til at blive rengjort for is, derfor bruger vi oceaner at tid til hvergang at forklare vores kunder, at de gør et meget bedre køb ved at få FDèren som ikke står på listen.
Jo, der nogle som absolut vil have sommerhusmodellen, dem skaffer vi èn, synd for dem

Tak til vores ven Orla jo jeg kæmper altid for det gode jeg ser i diverse produkter, for ikke også at glemme den der fup-isolering

For lige at træde lidt i spinaten igen angående den der isolering

Jeg oplyse jer at vi nu skal til at bevise hver gang vi har det lovpligtige besøg på en vp. at den har den samme ydelse som da den blev monteret/efterseet sidste gang.