Fordelen !

Ja nemlig, fordelen ved denne vedvarende kulde, vi får slået en masse af det kravl ihjel der stikker og erieterer os sommeren igennem.
Hvem sagde noget om Global opvarning i lille Danmark
Ja nemlig, fordelen ved denne vedvarende kulde, vi... Vis hele indlægget
45 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
HÆ HÆ så er der jo ikke længere end at vi en stille nat, kan stå og "tale" sammen
Og så har du sikkert også set mig, det er mig der ligger og køre rundt på MuZ med en stor sort kassesidevogn, hvor jeg af og til har hunden siddende i en fin kasse
Det vil jeg prøve at lægge mærke til, når jeg ser een med sidevign
Har du pigge i dine vinterdæk, på Mspjætteren?

Med venlig hilsen
ktm

Skrevet af ktm på 04 feb 2010 21:24
Har du pigge i dine vinterdæk, på Mspjætteren?
Næh jeg køre stadig med sommer dæk og holder så hastigheden derefter. Der er sådan set ikke noget der hedder vinterdæk til motorcykler, da mindst 95 % klodser deres kæreste eje op når vi når slutningen af September og de kommer først ud når alt saltet der er spredt på vejene er skyllet væk (så i år kommer de sikkert tidligere ud)
Jeg kan måske få nogle Crooser dæk, jeg har prøvet det på forhjulet, det var en rystende oplevelse, mine hænder "sover" af det rysteri.
Der er en i klubben der engang experimenterede med at lave sine egne pigdæk, det gav for mange flade dæk. Men jeg ved at et af medlemmerne lige i øjeblikket kører rundt med kæder på.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også