Fordelen !

Ja nemlig, fordelen ved denne vedvarende kulde, vi får slået en masse af det kravl ihjel der stikker og erieterer os sommeren igennem.
Hvem sagde noget om Global opvarning i lille Danmark
Ja nemlig, fordelen ved denne vedvarende kulde, vi... Vis hele indlægget
45 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Har du fået snekuller, Håndværker???

Med venlig hilsen
ktm

hvad med det modsatte.

ulempen

at skovle sne.!
Skrevet af Håndværkeren på 02 feb 2010 14:48
Nu fremgår det ingen steder om du har kone og børn, for ellers er nu chancen for at give dem den ultimative oplevelse.

Jep, har jeg... dog er vi ikke gift.

De valgte sku at smutte under dynen her for et par timer siden, så der er fred og ro herhjemme....

"Det er på godt Jydsk, bar træls ! Jeg er sneet inde og kan ikke kører herfra, sneploven var igennem to gange i går, idag har der ikke været nogen endnu."

Håndværker: Du må bo et lidt heldigere sted på Sydals end mig. Her har de været forbi at rydde sne 3 gange denne vinter. Ikke at det sner mindre her
sad fast på vej til arbejde en ældre dame blev bange for sneen og stoppede lige før en bakketop og kunne ikke komme igang igen ud og skubbe hva sker der så lang kø med det samme nogle gider ikke være med at skubbe men prøver istedet at overhale resultat nu er begge spor spærret 200 biler og 3 busser spærrer alt godt vi fik skubbet den ældre dame så kune vi der holdt først i køen komme væk mens alle de sidste holdt på kryds og tværs

der er altid solskin bag skyerne

Annonce
Skrevet af Hans123456789 på 02 feb 2010 17:41
"Det er på godt Jydsk, bar træls ! Jeg er sneet inde og kan ikke kører herfra, sneploven var igennem to gange i går, idag har der ikke været nogen endnu."

Håndværker: Du må bo et lidt heldigere sted på Sydals end mig. Her har de været forbi at rydde sne 3 gange denne vinter. Ikke at det sner mindre her
Så må du jo bo ude på Kegnæs, der kommer de ikke ud, er nok bange for at skride af dæmningen. Den nærmeste by jeg bor i nærheden af er Sarup.

Nej det er nu i Mommark. Men nu har det helt ændret sig med snerydningen. I morges var der ryddet (4. gang denne vinter) og nu har der lige været een forbi igen (5. gang denne vinter). Så jeg håber vi er kommet med på en rute.
Hør Hans, kendte du Andreas Krog Hansen, så ved du også hvor jeg bor. Det er i aftægts boligen
Jeg bor i 31-33, der hvor asfalten stopper og grusvejen (Solskrænten) starter . Det du mener er nok 37, som er det sidste hus, hvis det er det stråtægte for enden af vejen du mener.

Javel, så er det måske dig der har det store flotte hus til salg ?

Næh mit hus er et ældre (1904) der engang var i gule sten med rødt tegltag og så er der en privat vej op til huset.

Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også