Fordelen !

Ja nemlig, fordelen ved denne vedvarende kulde, vi får slået en masse af det kravl ihjel der stikker og erieterer os sommeren igennem.
Hvem sagde noget om Global opvarning i lille Danmark
Ja nemlig, fordelen ved denne vedvarende kulde, vi... Vis hele indlægget
45 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
He he, havde det været her havde hunden splittet hele huset, han er lidt for legesyg til at en fugl ville føle sig tryg inden for.

Men den skal sikkert give dig lidt lyd fremover som tak..
Så er det godt vi ikke bor under samme tag, idet jeg i går aftes lod katten blive inde!
Den viste alle tegn på væmmelse ved at skulle ud, hvorefter mit gamle hjerte løb af med mig og jeg lod gammelmissen blive inde, Hun kvitterede så med IKKE at skide inde, men ventede til hun gik ud her til morgen.!

Men ellers buldrer ilden lystigt i brændeovnen i de gode træbriketer!! og pillefyret kører på trin 3 i stedet for 2, hvilket betyder meget mere brændsel, og min dejlige kinøjservarmepumpe her ude på kontoret sørger for det sidste.
Har lige været ovre og lægge ganske alvorligt i brændeovnen på værkstedet, så jeg kan få temp. op på 20 inden jeg skal kigge på at synsklargøre Land Rover bussen.

Jeg ser meget frem til at Piphans sætter sig op i TV-antennen og hygger med sang til grillaftenen.
Havemøblerne er også klar til denne vederkvægende forestilling!!

Med venlig hilsen
ktm

1. juledag var vi ude hos Heidi´s familie, der var genboen overfor ved at grille da vi ankom, og det lugtede altså rigtig godt derovre fra, må nok erkende jeg også lige der så frem til lidt sol og lugten af grill...

På mit arbejde grillede vi hotdogs i fredags. Vi måtte lige skrabe terrassen og havebordene fri for sne først.
Det var hyggeligt og vores sodavand kunne sagtens holde sig kolde, i snedriverne....

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Og de smagte sikkert specielt godt, netop pga. årstiden det skete på.

Men bliver helt lækkersulten bare ved at tænke på det, og kan godt forstå dem der griller hele året rundt, de kan jo også trylle med alt på grillen, der ikke meget der ikke smager meget bedre når de lige er tilberedt på weberen jo..

Stella glæder sig også sindssygt meget til det bliver sommer igen, og hun kan komme i sommer kjolerne igen, og brugte det meste af tiden efter børnehaven ude i have i legehuset og ved sandkassen, mens far han sidder og slapper lidt af og vi lige får slået græsset, inden der bliver tændt op i grillen.

Ja, sommeren er nu mere hyggelig...

Selvom vinteren med de hvide landskaber og knitren fra brændeovnen da også er hyggeligt, men det er altså ikke helt det samme, som når hele familien er samlet udenfor ved grillen.
Annonce
ja hvis bare det ville stoppe med at blæse
er lige kommet ind igen efter at måtte opgive at få rydet vejen , en pause på 45 min efter jeg sidst fik lukkrt op ,var nok til at jeg nu måtte opgive at komme igennem med traktoren , og må vente på hjælp udefra
så hvis det bare ville holde op med at fyge så meget , er det ikke så slemt
Ja... de smagte pragtfuldt... og så er de gode at holde fingrene varme på

Med venlig hilsen

Jan

Ja, vi har heldigvis ikke så meget sne tilbage herovre på djævleøen, så den smule det har fyget herovre han bilen mere eller mindre selv kunne forcere hen over.

Kan godt forestille mig at i derovre, får problemer nu alt sneen fra tagene og markerne kommer fygene...
Jeg misunder slet ikke nordjyder, bornholmere og sydhavsøboerne i denne blæsende tid, selv om det kan være lidt sjovt at komme ud med Land Roveren og bjærge folk i borgergryder osv. Så bliver man sært nok ikke skældt ud for at være et satans miljøsvin.
Jeg kan også godt lide den lune brændeovn, men foretrækker nu langt den lune sol.
Gad vide hvad der blev af den globale opvarmning? Nu får vi måske en istid i stedet for pga COP15?

Med venlig hilsen
ktm

Den globale opvarmning er noget opreklameret fis.
Fimbulvinteren her, viser at det er sådan

Så mobiliser alt hvad der findes af gamle bildæk og malingrester... ind i brændeovnen med det.... vi skal have den globale opvarmning sat i gang... ellers får vi sgu´ da aldrig citron- og appelsintræer i vores haver.....
Og hvorfor skal det være forbeholdt dem under sydligere himmelstrøg???

Jeg har en del venner i Holland... jeg har fortalt dem, at når havene stiger, så sejler jeg til Holland og fisker!!
Men så kræver det altså, at den nævnte globale opvarmning kommer i gang

Med venlig hilsen

Jan

Der er yderligere 25 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også