Bundmaling.

Hej, jeg skal have malet min galsfiber båd her inden sommer.
jeg har højtrykspulet bunden for tang, skaller og hvad nu ellers der sætter sig.
Den er helt ren men det gamle maling sidder godt nok tilbage. kan man bare male nyt lag maling oven på det eller skal den slipes helt ned?
Hvis den skal slipes helt ned, skal den så ha andet end maling?
 
Mvh Nikolaj.

Hej, jeg skal have malet min galsfiber båd her... Vis hele indlægget
31 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat lynæs:
Det virker efterhånden, som om forældre, lever deres liv gennem børnene, som må få den opfattelse at de er helt fantastiske, og hvad fører det mon til ?

Det kunne jeg godt fortælle en del om, da det er noget sådant materiale jeg bl.a. arbejder med.
En del af tiden, i det uddannelsesforløb, som jeg står for, bruger vi på at "pille" dem ned af pedestalen, synliggøre for dem, hvilke værdier de virkelig besidder, og så lige pille de værste primadonna nykker ud af dem, før vi bygger dem op til at virke i samspil, teams, med andre mennesker.
At vi også lærer dem lidt selvkritik.... tja, det har de ikke lært tidligere... så det er vist på tide, når man er 20-25 år, ikk´?

Vil dog også sige, at vi har mange, som godt kan finde ud af hvordan man samspiller med andre mennesker og også giver plads til andre... det er jo dejligt, men lynæs du har ret... min erfaring viser, at tendensen går den gale vej....

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også