kortplottere

Kunne man få nogle kommentarer/erfaringer med dette udstyr. Hvad skal det kunne, er noget indrettet helt åndssvagt, har man rent faktisk glæde af alle de funktioner, der reklameres med?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Kunne man få nogle kommentarer/erfaringer med... Vis hele indlægget
62 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ved ikke hvordan de gør i dag.. men jeg fik trip and waypoint maneger med og det installerede jeg.. og så kortet fra cd'en .. måske man gør det samme fra sd kort.. mener at man kan hente trip og waypoint maneger frit på garmin.dk under mygarmin eller hvad det nu hed..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Det ka' sgu da ikke passe, at det skal være så bøvlet. De er da for nørdede dem der laver skidtet.

ErikChristensen 
Jeg har aldrig selv haft en garmin plotter men brugt mange timer med søkort på min pc. og gik lige ud af landevejen. Undre mig der slet ikke følger en cd med software med. ??

Svendborg

softwaren er på kortet, men der mangler et program, der som gps'en kan lave kort ud af det, og så er der det med min meget lille tålmodighed med den slags.

ErikChristensen 
hvis jeg prøver at åbne filer på kortet, foreslås det at brænde en CD, det har jeg dog ikke forsøgt mig med.

ErikChristensen 
det er så prøvet, gavner intet. der er så vidt jeg kan se kun 1 fil den hedder IMG

ErikChristensen 
Kan ikke bruges på pc, kun direkte på gps'en

ErikChristensen 
IMG er et image af selve sd kortet.. som du så kan kopiere til et andet sd kort.

Svendborg

Har talt med en ekspert, kortet kan ikke vises på pc, men der kan lægges ting ind via pc. I øvrigt, hvis jeg har forstået det rigtigt, så når du skal på tur, taster hvor du vil hen, og ud fra dine båddata laver den så en sikker rute.

ErikChristensen 
Der er yderligere 22 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. 
Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også