Virker Aluthermo Quattro

Hej.

Er der nogen på tråden som har prøvet Aluthermo Q  om den virker efter hensigten.

PE

Hej. Er der nogen på tråden som har prøvet... Vis hele indlægget
117 svar
 Følg tråden
Der er 90 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Vil ikke skrive endnu et "useriøst" indlæg, men hvis det alligevel er dit sidste indlæg her inden julehyggen begynder som du selv skriver, vil jeg da lige ønske dig en god jul og godt nytår...

Jeps, jeg vil også tilønske PEV en god Jul og et glimrende Nytår.
Og ikke mindst takke for en række underholdende indlæg her på sitet.
Med dig, PEV, i farvandet, er der altid mulighed for lidt spøg og skjæmt!! :-))

Med venlig hilsen
ktm

Det var da dejligt med lidt dokumentation fra pev.
nu har han blankt indrømmet at det er "fupisolering"
så mangler vi bare at få at vide hvordan han måler "delta-t"

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

ÅÅÅHHH   NEJ     I K K E   I G E N    P  E  W

Vi gider IKKE lægge gratis reklameplads til dine dårlige forklaringer og produkter !!!!
Find dog et andet sted eller betal det det koster for en annonce i en avis  !!!

Glædelig jul til alle - selv til dig PEV
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Jep, glædelig jul alle sammen.. Også til dig PEV

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Annonce
Hov hov hov alle i bonderøve - det produkt et noget af det bedste jeg lange har mødt...

Det er super til at pakke skrøbelige ting ind i, som skal sendes, men noget møg, at man skal ta' et banklån hver gang man vil sende noget..

Mon resten kan bruges ....nå nej, der er noget plastikgøj i det..

Denne tråd er god værkstedshumor - dog manglede jeg JørgenE's spøjse indlæg ind imellem.

Mon opretter ved, at man kan købe tudekiks i Fakta???

Sniffer  
Nu vil jeg så gerne lige se en tegning over dine "dårlige resultater"
-Jeg kan ikke rigtig se fidusen i at få en mindre Delta-T, medmindre du vil have det varmere i kælderen?
Og hvis det er tilfældet, synes jeg du har skrevet det lidt forkert, ved at kalde det "Gulvkonstruktion" Så skulle det vel næsten være "Loftkonstruktion"

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Skrevet af Georg Gearløs på 02 jan 2010 19:13

Hej alle I gode og fornuftigt tænkende medlemmer af dette dejlige og skønne forum.

Nu syntes jeg at det er på tide at begrave stridsøksen, og komme videre i det nye år.

Nu har denne tråd kørt i 8 lange dage uden at PEV. selv er kommet med et godt og seriøst svar på at det produkt (ALUTHERMO QUATTRO) kan bruges til noget fornufttigt, og her mener jeg (som han selv siger) BEVISER og ANDET GODT FRA HAVET som kan være med til at fremme salget.

Så nu er det min tur til at sælge, og jeg håber FØTEX, BILKA, NETTO, og mange andre ser dette indlæg, for jeg har plan om at købe alle de isolederede bæreposer der er beregnet til frostvare der ligger ved kølediskende i varehusende, og sælge dem videre under navnet,
(ALU-COOL-THERMO DUPLO) til det dobbelte af indkøbspris, deraf kommer navnet DUPLO.

Nu er det jo sådan at JEG er en ærlig og seriøs foretningsmand, så I skal naturligvis have en forklaring på hvorfor I skal købe mit fine produkt.:

1. Jeg går selv i varehuset og køber mine råvare (frostposer) til vidresalg.
2. Jeg skærer selv poserne op på langs, så de udgør det dobbelte areal, det vil sige fra at være ca. 50 x 50 cm bliver de 100 x 50 cm, og da prisen på en pose er ca. 20 kr. vil det jo selvsagt give ca. 40 kr. pr. m2., men da der er lidt bøvl, med at reklamere herinde, så skal der jo også tages forbehold for dette, så jeg kan ikke sælge mit produkt til en lavere pris end 75 kr. pr. m2. Meeeeeeeen det er jo også halvpris af hvad (aluthermo quattro) koster.

BEEEEEEE DUPLO COOL BUY:
ALU-COOL-THERMO DUPLO

GODT NYTÅR ALLE SAMMEN

Hej igen,igen

Nu kan jeg jo så glæde mig over at jeg kan ønske jer en glædelig jul allesammen,
og ikke MINDST dig "PEV" .
Og oven i købet samme år som i fik et (forhåbentligt godt nytår (læs citat) Der er røget meget CO2 ud og ind siden da).
Nu skal i være SØDE mod hinanden, (lad os vente til efter nytår med at være hårde mod hinanden).

Hvis "PEV" har et fint produkt som du syntes er iorden så KØB det dog, hvis ikke så lad være, pointen er at "livet er for kort til at hidse sig op over et isoleringsproblem når det er juletid, det koster i varme og ærgelser  alligevel"

Den bedste isolering der findes på denne klode er "Min kære kone Lone, som jeg ligger lunt og godt ved, og af denne grund har givet et godt afkast af sig gennem årende ( I form af 5 dejlige unger) så Lone er og bliver mit foretrukne isoleringsmærke.

SÅ GUTTER OG GUTINDER GLÆD JER OVER LIVET ET ÅR ENDNU OG LAD "PEV" LAVE EN NY TEST I ÅR 2011 SÅ VI KAN ØNSKE GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR TIL HINANDEN IGEN TIL NÆSTE ÅR.

M.V.H.
Georg Juleløs

1 Mos 9:14 siger godt nok at vi skal mangfoldiggøre os, men Moses sagde jo ikke at du alene skulle stå for mangfoldiggørelsen

Men i øvrigt lige over mht de smukke ønsker, og med lidt djævelskab i sindet, så ser jeg da frem til lidt flere udbrud fra PEV. Det er da lidt hyggeligt en gang imellem!!

Med venlig hilsen
ktm

Tak ktm

Det kunne da være hyggeligt her ved juletid  om vi kunne have lidt god stemning (om ikke andet så lidt sjov stemning (UDEN AT VÆRE ONDSKABSFULDE MOD HINANDEN) så jeg syntes at det er på sin rette plads (som du "ktm" er inde på lad os få nogle gode timer med hverandre) og skal vi så ikke lige tage hinanden i hånden allesammen og mangfoldiggøre os og få os en hyggelig og dejlig juletid sammen uden alt for spydige bemærkninger over for hinanden, og må jeg så også i den forbindelse sende de varmeste hilsner til grønland, færøerne og søen`s folk, og i særdeleshed JØRGEN E, OG ALLAN E.

GUD BEVARE DANMARK OG I SÆRDELESHED "LAV DET SELV"

TAK SKAL I HAVE FOR ET INDBRINGENDE, IDERIGT, OG TANKEVÆKENDE ÅR HER PÅ "LDS"

JULEKNUS OG KRAM TIL ALLE VENNER OG FJENDER FRA

GEORG GEAR GODTNOK LØS
Der er yderligere 17 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere