Gravy seperator

Hejsa LDSer
Jeg leder med lys og lygte efter en skilletragt til køknet men kan kun finde dem i udlandet, er der nogen her der ved hvor man kan skaffe en i DK

Sousvidemaster.dk - Hverdagsmad exelente

27 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
den åbner i bunden så sovseskyen kan lukkes ud, mens fedtet flyder ovenpå . så du ikke får for fed sovs lille håndv.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Glædelig jul til dig Lynæs.
Og hvad er der så ved sovsen hvis den ikke er fed og kan hænge grundigt i kartoflerne
I lige linie, og ta så ikke så mange kartofler.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Det er da heller ikke fordi jeg ikke vil have fedt i sovsen, men jeg vil bare kunne skille sky og fedt på en let måde istedet for at stå og bruge en ske

Annonce
Ja nu er det her jo en Lav Det Selv side, så det gør du da bare. Du må nok selv lige kunne konstruere en sådan tingest, måske med noget automatik så du ikke skal bevæge dig alt for meget. Så kan du tage Patent på opfindelsen
LOL mon ikke det er lige rigeligt meget arbejde for at spare de par basseører. Men detkunne da være sjovt at prøve.
Jeg opgav at finde sådan en i DK så liciteringen røg til udlandet Jeg fandt en der var mere simpel og uden bevægelige dele, så der kørte jeg lidt KISS (Keep It Simple Stupid)

DangMan... det er sådan en vi andre kalder en vandkande... og så lige med en si oveni...

Et par LDS trick:

- Hæld fonden i en pose... lad stå et øjeblik... klip et lille hul i et hjørne af posen. Så kommer skyen ud. Når fedtet nærmer sig hullet klemmes hullet af.

- Hæld fonden i en beholder... sæt i fryseren i et par timer... fedtet stivner og ligger som et låg ovenpå... kan nu fjernes.... (Passer bedst hvis man laver anden forud).

Jeg brugte nu bare metoden med skeen i går... det tog 1 minut

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Tjah jeg tænkte at det kunne en Madam Blå da have klaret
jbr: Ja det trich har jeg set men jeg kender mig selv godt nok til at det vil ende med skoldvarm vand/olie ud over det hele

Håndværkeren: yep, men madam blå er desværre ikke gennemsigtig, opbygningen ligner jo hinanden til forveksling

Der er yderligere 17 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis