Dieselmotoren funktioner

Overskriften antyder at jeg nok kommer med flere ting, efterhånden, som jeg skal ha' samlet det hele, jeg købte motoren med alle ledninger klippet ved motor, og intet instrumentbræt.
Min motor er modsat Forden i Tøffen udstyret med forvarmere, jeg husker fra tidligere tider at, der var en art glødetråd i instumentbrættet, og når den var godt opvarmet startede man. Men har denne tråd andre funktioner end blot at melde, nu er det tid, og kunne man ligså godt bare tælle til X. Jeg er iøvrigt int. i at købe sådan en, hvis nogen skulle ha' en til overs.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Overskriften antyder at jeg nok kommer med flere... Vis hele indlægget
101 svar
 Følg tråden
Der er 70 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja lige den film er ikke god - uff - bare det at blive afsløret i at lave noget - især når man er bevidst arbejdssky :-)

Når alle forsøg går galt - så læs manualen - hvis den ikke er blevet smidt ud????

lad os høre er motoren lagt på plads

der er altid solskin bag skyerne

nej venter på bedre vejr

ErikChristensen 
jeg regner med at være helt færdig med min instalation sidst på ugen

der er altid solskin bag skyerne

Annonce
Nåå erik temp idag lige omkring 12 grader svag vind solskin bare lækkert vejr rodede lige lidt med den "nye bil" hva undskylning har du for ikke at lave noget ved båden :-)

michael

Når alle forsøg går galt - så læs manualen - hvis den ikke er blevet smidt ud????

Ka' 9 timer på arbejde bruges ?
Hva' er det for en ny bil ?

ErikChristensen 
nå så pyt da - nogen skal jo holde hjulene igang :-) det er konens bil - som vi nu må enes om - jeg købte den i januar en lille mazda 121 den har jo nogle få mangler såsom centrallås og et par andre småting - uha det er hårdt at må undvære den store mazda især de mange hypper - den lille bil er lidt sløv i optræk, jeg ku godt finde på og "file" lidt på den hist og her :-) problemet er bare at så vil den nok bruge lidt mere brændstof og så blir jeg flået af konen :-)
vi skal vel snart have kigget på strømmen ombord inden kværnen skal lægges i ?

Hvad det sidste angår, meget meget gerne.

ErikChristensen 
ok finder lige et tidspunkt evt i påsken ?

Der er yderligere 21 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også