Dieselmotoren funktioner

Overskriften antyder at jeg nok kommer med flere ting, efterhånden, som jeg skal ha' samlet det hele, jeg købte motoren med alle ledninger klippet ved motor, og intet instrumentbræt.
Min motor er modsat Forden i Tøffen udstyret med forvarmere, jeg husker fra tidligere tider at, der var en art glødetråd i instumentbrættet, og når den var godt opvarmet startede man. Men har denne tråd andre funktioner end blot at melde, nu er det tid, og kunne man ligså godt bare tælle til X. Jeg er iøvrigt int. i at købe sådan en, hvis nogen skulle ha' en til overs.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Overskriften antyder at jeg nok kommer med flere... Vis hele indlægget
101 svar
 Følg tråden
Der er 50 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
;-) deeeet lisom de små børn juleaften

Når alle forsøg går galt - så læs manualen - hvis den ikke er blevet smidt ud????

jeps, det er umenneskeligt.

ErikChristensen 
gnæk gnæk og det er noget kvinder ikke forstår

Når alle forsøg går galt - så læs manualen - hvis den ikke er blevet smidt ud????

Ja. de ville slet ikke nyde at se den dejlige udstødningsslange, jeg har fået fat i, og som kan nå helt udenfor, den er godt nok flot. Flot er også den plastdunk m. 25L dieselolie som jeg har koblet til de 2 slanger fra motoren.

ErikChristensen 
Og når så maskineriet står og snurer kan de heller ikke forstå at vi kan NYDE lyden fra en veltrimmet motor - for kvinder er det bare unødvendig støj og stinkende røg
formidabelt med udstødningsslangen, så kan vi bare køre løs og lade vandet løbe - ku vi nu køre den driftsvarm så er det rigtig godt

Annonce
Der skulle ikke være begrænsninger i den retning.

ErikChristensen 
jah, dagen gik sgu alligevel, og i morgen formiddag ( som starter rigtig tidligt ) skulle motoren bringes til at spinde.

ErikChristensen 
Jo Erik så overlevede du alligevel dagen - jeg var lige ved at skulle ringe til dig fordi jeg fik lidt problemer med bilen ......
der var lige lidt panik her holdt ned i byen for rødt og hva skete der - uha motoren stoppede brat - problem!!!!! den sk... startspærre koblede uvist af hvilken grund lige pludselig til ...... nå men jeg kom hjem alligevel med lidt bøvl - ud og måle lidt jubii fejlen blev fundet en løs forbindelse så det blev lige reppet i en fart - rart at vide lidt om el.........
så jeg kommer - indtil videre omkring 11 tiden.........

Ved bilproblemer, arrangeres afhentning, har ikke nerver til mere venten. Jeg kan ikke rigtigt læse om der står 9 eller 11. Nå vi får se.
ses
Erik

ErikChristensen 
:-) rolig nu dytten kører igen - er lige kommet ind ad døren efter en grundig afprøvning og alt fungerer uden bøvl.........
det var bare en elfejl......

skal lige have min morgenkaffe og luftet vovsen så kommer jeg - som tidligere skrevet omkring kl 11.00
så det skal såmænd nok lykkes at få lidt liv i den gamle bmc'er

ses

Der er yderligere 41 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også