Dieselmotoren funktioner

Overskriften antyder at jeg nok kommer med flere ting, efterhånden, som jeg skal ha' samlet det hele, jeg købte motoren med alle ledninger klippet ved motor, og intet instrumentbræt.
Min motor er modsat Forden i Tøffen udstyret med forvarmere, jeg husker fra tidligere tider at, der var en art glødetråd i instumentbrættet, og når den var godt opvarmet startede man. Men har denne tråd andre funktioner end blot at melde, nu er det tid, og kunne man ligså godt bare tælle til X. Jeg er iøvrigt int. i at købe sådan en, hvis nogen skulle ha' en til overs.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Overskriften antyder at jeg nok kommer med flere... Vis hele indlægget
101 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
jamen onsdag eller torsdag vil være udmærket så har du lidt ekstra tid at løbe på :-) og det med kaffe pyt en vand kan også gøre det jeg er ikke så kræsen :-)

Når alle forsøg går galt - så læs manualen - hvis den ikke er blevet smidt ud????

Gu ska' du da ha' kaffe, og jeg kunne jo ligsågodt købe noget, du kunne li', fruen er bestemt med hvilken slags, hun vil drikke. Det ska' jo være max. hygge.

ErikChristensen 
okay okay okay ---- jeg er ikke så kræsen med kaffe bare ikke for stærk - så frit valg på alle hylder ---- klart skal der være hygge der går NEMT et par timer :-)

Når alle forsøg går galt - så læs manualen - hvis den ikke er blevet smidt ud????

ok vi finder ud af det

ErikChristensen 
Så blev vandpumpen monteret på specialbeslag.

ErikChristensen 
Annonce
Hej Erik
Det ser superprofi ud - så mangler vi bare en dunk diesel og lidt brændstofslange til frem og retur og lidt vand så kører den - batteri har jeg med - det sjoveste blir at få den udluftet - de kan godt drille lidt de der cav pumper :-) øv hvor de drillet mig mange gange - vi ses torsdag, planen siger formiddag hvis det passer ind i dine planer??????

michael

det passer mig fint, er din mobil gået i stykker ?

ErikChristensen 
Vi andre skal jo kunne følge med.. og krydser fingre for at den spinder som en symaskine på diesel

Utroligt som lidt omsorg for sine ting kan skinne sådan igennem.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Min mobil nææ den virker da udmærket har da lige brugt den for en halv time siden???????? har du brugt det rigtige nr. ?????
og til grandoldman jeg tror også at den spinder som en missekat og jeg kan sige det er virkelig nydeligt arb. han har lavet lynæs billederne lyver ikke.......

I morgen bli'r en laaaaaaaaaaang dag.

ErikChristensen 
Der er yderligere 51 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også