Gratis mad

Ved ikke hvor mange af Jer "småborgerlige" forumsbrugere der så indsalget i nyhederne igår om folk der "skralder den",- ellers kan I læse lidt om det her: http://www.gratismad.com/

Personligt var jeg ved at tabe kæben... Generelt går jeg stærkt ind for genbrug, og at man skal smide så lidt så muligt ud som overhovedet muligt. Men må indrømme, at det ikke var en videre appetitvækker at se "almindelige" folk rode rundt i container efter mad. Containere, hvor gammelt kød, grøntsager osv ligger i en stor bunke.

Hvad mener I om dette?

Hvordan ville du selv reagere, hvis du lige havde spist en lækker middag hos en bekendt og bagefter fik at vide det hele var hentet nede i Kviklys container efter lukketid?

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Ved ikke hvor mange af Jer "småborgerlige... Vis hele indlægget
46 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvorfor mon bla. Kvickly "maler" det hakkede okse kød flot rødt så det ser frisk hakket ud, når du så når du åbner pakken og brækker op i kødet er det brunligt. Efter min mening skal det være brunligt på overfladen, et tegn på at det er velhængt oksekød, har jeg lært.
Ja ja, hele stykker kød må gerne være brunlig i overfladen når det er ved at være klar til brug. Slagteren pudser så overfladen af og det, og det der hakkes er smukt rødt og lækkert.
En pakke hakket oksekød må bestemt ikke være brunligt hverken inden i eller uden på!

Med venlig hilsen
ktm

 

Så er det vel derfor de maler Hakkekødet rødt i Kvickly, for det er bestemt ikke rødt inden i de steder hvor jeg handler.
Så vil jeg påbyde dig at handle andre steder!
Ellers kreperer du før tid til skade for LDS!

Med venlig hilsen
ktm

 

Plejer i langt de fleste tilfælde kun at købe hakkekød i butikker uden slagter... Netto, fakta, Rema osv. Måske naivt,- men har en forestilling om at det kommer fra slagteriet hos dem. Dvs, f.eks som I Favør, hvor det først har været 3 andre slags former for kød før det bliver til hakkekød...

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Skrevet af ktm på 21 nov 2009 16:45
Så vil jeg påbyde dig at handle andre steder!
Ellers kreperer du før tid til skade for LDS!

Tak for din omsorg ktm.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også