Gratis mad

Ved ikke hvor mange af Jer "småborgerlige" forumsbrugere der så indsalget i nyhederne igår om folk der "skralder den",- ellers kan I læse lidt om det her: http://www.gratismad.com/

Personligt var jeg ved at tabe kæben... Generelt går jeg stærkt ind for genbrug, og at man skal smide så lidt så muligt ud som overhovedet muligt. Men må indrømme, at det ikke var en videre appetitvækker at se "almindelige" folk rode rundt i container efter mad. Containere, hvor gammelt kød, grøntsager osv ligger i en stor bunke.

Hvad mener I om dette?

Hvordan ville du selv reagere, hvis du lige havde spist en lækker middag hos en bekendt og bagefter fik at vide det hele var hentet nede i Kviklys container efter lukketid?

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Ved ikke hvor mange af Jer "småborgerlige... Vis hele indlægget
46 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
jeg hville lige bestille "madkonsulent" først. (levnedsmiddelskontrol)
inden jeg skal sette tænderne i. i kontainerkød.!!!
JBR, det er jo netop folk der har mulighed for at kunne købe mad også.
Jeg læste ind inde på siden der, gratismad.dk der havde som erklæret mål kun at bruge 150 kr på mad om ugen, bare for at se om han kunne gøre det.

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Ja og så fik vi lige nok en gamg pladder fra den "siddende" Fødevareminister her i aften, har vi ikke hørt den vise i rigtigt mange år efterhånden.
Vi fik også lige set hvor længe et stykke kød bliver solgt som frisk kød, ca. 24 dage gammelt. Men er det næsten ikke lige meget med hvilken form for føde vi vil købe, eks. frisk mælk lige fra Landmanden og ud til forbrugeren, BOB BOB ! at den så er et døgn om at nå fra koen til dit bord fortæller historien ikke noget om.

Tjo... der er jo tosser overalt, så det undrer mig da ikke, at der er en eller anden klovn, der mener, at han skal prøve at leve for 150 Kr. mad om ugen, ved at hente forsyninger i en affaldscontainer. Medmindre det er fordi han ikke kan få mad på andre måder.

Der er jo også andre bøhtosser, der ikke kan hævde sig på anden måde, og derfor finder på tåbeligheder. Det være sig at rende rundt på togvogne, eller køre på banecykler i offentlig trafik. Bare for at nævne et par bøhtossegrupper.
Vil da også gerne fremhæve de idioter på cykel, der er begyndt at sætte deres røde cykellygter forrest på cyklen, fordi de synes at de er smarte... vorherrebevares, det er da ihvertfald ikke studiegælden der trykker økonomien dér! Konsekvensberegningen slog vist fejl, hvis den overhovedet fandt sted

De beder jo selv om smæk, og ind imellem er der da også én der må lade livet... dem om det. Jeg synes de er åndsvage


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Som dreng lå jeg også og kørte på banecykkel, men det var på rangerområdet. Og når så den gamle sure stodder af en opsynsmand kom stormende, var jeg over alle bjerge med truslen om at hvis han fik fat i mig ville han banke min røv gul og blå, hængende i luften efter én
Annonce
Det er jo nok ikke kød el fisk ,de samler op af containeren, det ville jo ligefrem være livsfarligt, men grønsager havde jeg ikke noget problem med, har vi en urtehave bliver der jo også hundetisset på salaten og persillen,for slet ikke at tale om fugleklatter, det skal såmænd bare et spørgsmål om at vaske det godt inden brug, det meste af de grønsager der blir smidt ud i butikkerne er ikke dårlige de kan bare ikke sælge et blomkål med pletter eller salat hvor de yderste blader er bleven bløde. 
  "Rester" det er bare sagen, det gir nogle dejlige madpakker indimellem til far her.

 Vær mod andre, som du ønsker, de er mod dig.
Kok og Havenørd.
Det er lige netop det det er... kød de samler op af containeren

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Så ville det jko være lidt mere tiltalende at samle nogle af de ihjelkørte dyr, der ligger ved næsten alle veje.
Jeg har dog holdt mig til den hare jeg engang kørte ned.

Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg er da helt sikker på at er ret frisk kød i containeren bag Super Best lige for tiden
Hmm ! Tror du også på Nisser, Ruben
Der findes firmaer der hylder mottoet: ude af øje, ude af sind !
Der er yderligere 26 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også