Opdatering af LDS

Nogle har måske lagt mærke til at LDS har været lidt ustabil her til aften og at man ikke har kunne skrive indlæg. Det skyldes at jeg har arbejdet på en større opdatering af forummet. Til at starte med vil man kun kunne se mindre nyheder i forummet, men opgraderingen åbner op for at vi kan udvide med en masse spændende features.

Jeg vender tilbage med detaljer om opdateringen. Indtil da, må I meget gerne skrive her, hvis I oplever fejl eller problemer.


Mvh. AllanE
Nogle har måske lagt mærke til at LDS har været... Vis hele indlægget
89 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af grandoldman på 27 jun 2009 14:04
Billeder giv mig billeder

Her er en tråd af "blå mænd"

Hej Andy, det er også nybegyndere alle sammen, ikke som dig der høre under weteranerne.
Skrevet af grandoldman på 27 jun 2009 14:04
Billeder giv mig billeder

Her er en tråd af "blå mænd"


Andy prøv at Google "smølfer", så kommer der blå mænd

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Skrevet af AllanE på 27 jun 2009 13:41
Hehe....

Muligheden for at redigere er ændret, så man kan rette i sit indlæg op til 30 minutter efter man har skrevet det. Det har været et problem, at der er redigeret i indlæg, som andre har svaret på. Dvs. en tråd kan blive usammenhængen, når den oprindelige pludselig ændres...og man har pludselig svaret på noget, der ikke står mere.

Jeg har set det gjort på den måde andre steder og synes at det fungerer meget godt. Hvad synes I?

For at bringe tråden på rette kurs igen så:
Rigtigt godt at der ikke kan rettes i lang tid efter.
Det er jo også set at spørger har slettet det første indlæg, og alle evt. udybende indlæg, hvilket efterlader nogle usammenhængende svar
Så i hele forummet intrasse må vi jo bare vænde os tilæ at vores små sr
progbøffer står til evig tid.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

En ting der irreterer mig er at man skal fra vælge at få en mail når der sker noget i en tråd.
Jeg vælger altid det fra, men jeg kommer også igennem alle tråde.
Min startside er lds.alle.ulæst.


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

der er en fejl ved visning af nye indlæg
flere spm vises som om der er nye indlæg selvom det er længe siden og man har været inde og kikke flere gange
mærkeligt nok er det ret tilfældigt hvilke spm , nogle virker det ved andre bliver ved at stå som om man ikke har set dem
Annonce
Mener du, at der er nogle indlæg der markeres som "ulæst", selvom du har læst dem?

For så kan det bare være noget der er smuttet i opgraderingen og så vil det kun være et problem med ældre indlæg indtil du har markeret som læst.

Mvh. AllanE
Hvad blev der af "gå til ----Forum" neders på siden?
Det brugte jeg en del i stedet for at gå op og vælge forum og så tage den derfra...

Green

ja , lige det jeg mener
og det er især nye spm den er gal med , kun få af de ældre
Green: Lidt forsinket er "gå til ---- forum" tilføjet igen nederst på siden under et indlæg.

Bredker: Har du stadig samme problem eller er det gået over?

Mvh. AllanE
Hej AllanE
Jeg kunne godt tænke mig et signaturbillede - det lovede du mig engang ville blive muligt - altså et billede ligesom håndværkerens hund og din vandmand. kan man det med den nye version ????   Hvad betyder de tegn som står lige før antal svar  f.eks ? eller et grønt V  ???
Hilsen fra Polobjørn  desværre uden billedet af bjørnen

"AUTOELEKTRIKEREN"
Der er yderligere 59 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis