Indvendig sandblæsning?

Nogen der kender til noget grej til indvendig sandblæsning?

Det, jeg skal have sandblæst, er en trykflaske. Dvs. adgangshullet er 28mm (3/4"RG) og dybden af beholderen er ca. 600mm.

Jeg har tænkt på at modificere en af de små sandblæserpistoler, mekanikere og karosserifolk bruger. Men jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg får ejektorfunktionen til at virke i et så langt blæserør. Så min tanke var, om der sidder en eller nogen derude, der kender til noget eksisterende (der ikke er for dyrt, eller kan kopieres ;) )

" Who dares wins" - Eller rettere:  "Who tries learns!"
Aut. Vvs-installatør og kloakmester.

Nogen der kender til noget grej til indvendig... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er da en sulten maskine du har dig der, jeg tænkte på, om det var en totakts diesel. Hvor mange Jydske kan den reprecentrere
den giver 210 hk, men er en 550 hk der er neddroslet, hvis man regner på det specefikke forbrug burdte den bruge 46 L/timen ved fuld gas og jeg har ikke haft den over 35, så noget siger mig at den ikke kan slippe fa med alle kræfterne i skruetøjet, dog bruger den mere hvis den slæber, men stadigt ikke 46 l. egentligt synes jeg ikke det er så slemt, den skubber jo en tung båd og det er lækkert at have noget overskud når man laver manøvre.

Dr_Lyn
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis