Hjælp til at slette ubuntu 8.10 og installere XP

Hej alle

Jeg har haft Ubuntu 8.10 nu i et par måneder og må indrømme at det ikke rigtig er mig. Jeg har givet det mange chancer, men der er bare hele tiden kommet flere og flere små som store problemer.
Derfor har jeg nu købt xp fordi jeg gerne vil kunne bruge netbank og flere andre programmer.

Jeg kan dog ikke helt finde ud af at få slettet ubunut og installeret windows.

- Hvis jeg prøver at boote fra cd virker det nogenlunde til at starte med, men så siger den huritgt efter at setup ikke kunne fortsætte fordi der ikke blev fundet en installeret harddisk.

- Jeg har også prøvet at sætte cd i mens jeg er inde i ubuntu og så siger den: "This medium contains software intended to be automatically started. Would you like to run it?"

Så trykker jeg "Run" men så siger den "Error autorunning sotfware - Cannot find the autorun program"

Jeg prøvede derefter at gå ind i "maskine" og åbne cden derfra. det kunne jeg godt og trykker jeg på "setup.exe" og vælger "install windows xp" så ser det også ud til at virke, men desværre ser det ud til at den bare går i stå under første punkt "collecting information" :(

Håber nogen herinde kan hjælpe mig med mit problem?

på forhånd tak

Hej alle Jeg har haft Ubuntu 8.10 nu i et par... Vis hele indlægget
31 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan også bruge nLite til at integrere din satadriver. Der er masser af guides på nettet.

http://www.freewaremission.com/da/2008/11/nlite-1491/
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis