Pebberspray?

Jeg overvejer at købe en til alle damerne i familien, da de er utrygge.
Jeg spørger ikke til moral, lovlighed og falsk tryghed, men om nogen har erfaring med at vores koner og døtre føler sig tryggere?
Jeg overvejer at købe en til alle damerne i... Vis hele indlægget
39 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Eller få et liv fremfor at sidde og tjekke datoer

Jan
Eller lade være med at spamme tråden hele tre gange for og få sit ligegyldige budskab ud.

Hovsa, nu spammer jeg sgu selv. UNDSKYLDER  mange gange.    

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Nitter på 25 aug 2013 11:16
Eller lade være med at spamme tråden hele tre gange for og få sit ligegyldige budskab ud.

Hovsa, nu spammer jeg sgu selv. UNDSKYLDER  mange gange.    


Okay smarte.
Måske du lige skulle tjekke tidspunktet for de 3 enslydende svar fra mig. For så vil du se at de alle sammen er oprettet samtidigt = forumfejl.
20.00 og 20.01 så skulle måske lære klokken at kende også

Jan

Ikke desto mindre var det tilfældet på daværende tidspunkt.

Det undrer mig i øvrigt meget at du har oprettet dig som bruger ene og alene for at spamme denne tråd.
Annonce
Tror du skal slå spamme op i en ordbog.

Jeg har bedt admin slette min bruger igen da jeg troede det var for voksne mennesker da jeg oprettede min bruger


Jan
Jeg ved ikke hvor meget tryggere man bliver af at have en peberspray i sin taske.
Måske ved natbordet, når der er indbrud om natten, så kan man nå at finde den frem og armeret den og så gå på rov efter tyven.
Du har helt ret det kan ihvertfald hurtigt bliver en selv det går ud over, hvis der ikke er god rækkevidde på strålen, men virker det efter hensigten skulle det blænde i ca. en time efter strålen har ramt panden på den der får en tur. 

Desværre kræver det koncentreret Capsaicin, da udtræk fra selv verdens stærkeste chili ikke overstiger 1 mio. på scoville skalaen vil det ikke være stærkt nok til peberspray.

Ved ikke om det er lovligt at indføre koncentreret Capsaicin under alle omstændigheder er det ikke lovligt at lave peberspray af det. 




Jan
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis