Denso navigation ford mondeo 2004

Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite Navigation System features a high-resolution 7" Hej er der nogle det kender til det mangler en dansk brugervejledning og en dvd opdatering er der nogle der kan hjælpe mig
Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite... Vis hele indlægget
302 svar
 Følg tråden
Der er 50 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
oki, det lyder underligt, at man ik kan gemme de farve indstillinger, men det må jeg lige undersøge lidt..... Mange tak for alle de gode liks osv, en stor hjælp..... m.v.h Dennis Madsen
Hejsa...

Jeg fik først din mail i søndags, henrik, så nåede ikke at få gjort noget ved det....

Men har selv brændt en firmware dvd, og på x1, men kan ikke få den til at virke, den skriver bare til mig, at det er ikke en dvd med kort....

Nogen der ved, hvad man skal gøre, for jeg åbenbart helt blank, og er der er nogen som har en dansk manual, som de evt. ville brænde ud og sende til mig på cd, da den vist er for stor til en mail....

Hilsen
Benny

Prøv at brænd den med Nero Rom med så lavt hastighed som muligt, så virkede mit havde samme problem som dig..... Start bilen sluk anlægget, tag DVD ud sat den nye i, tændt og vent til den går i gang og så lade den køre ca 8 min og færdig!
...Ok - det ser ud som om der er en rød tråd i brændingsproblematikken af selve kort DVD'en her på L-D-S.dk og andre fora ude i verden... Noget taler for, at man først for rigtig succes med det hele, såsnart man slår over til "VERBATIM's" DUAL LAYER DVD -R. Det gjorde jeg selv efter udenlandske tip - og vupti, så virkede det bare!

Kort image brændt med max. 2x hastighed på en DUAL LAYER DVD -R fra VERBATIM med "Imagerburner.com" - så kører det for dig :-)

Henrik

Hej Rysgaard/Henrik.

Har med interesse læst dit indlæg om opdatering af Denso navigationsanlæg. Er det muligt at købe en kopi af firmware + kortopdatering. Så er jeg selv fri for at forsøge mig frem 

Mvh.

Klaus

Annonce
Jeg har det samme problem med at den ikke læser opdateringen. HVordan brænder i den præcist?
Jeg har opdateringen liggende som en isofil der fylder 531 mb. Når jeg åbner isofilen ligger der 3 filer som hedder" canv080.bmx, loading.kwi og m_flash.598, De 3 fylder tilsammen ca 18 mb. Synes jeg er mærkeligt. Men hvordan brænder i den. Bruger i deamon tools til at åbne iso filen, eller lægger i bare filer over i nero, eller hvordan. Udførlig vejledning ønskes.
Jeg har prøvet at brænde kortet på både Verbatim DVD-DL og Verbatim DVD+DL. Jeg har både brugt ImgBurn og Nero, intet virker.
Firmware har jewg brændt på den Verbatim DVD-.
Den læser godt nok firmware ind, men den vil ikke godkende kort DVD'en, der kommer bare en meddelelse om at det ikke er en kort DVD.

Er der nogen der har nogle gode råd til hvad der kan være galt?

Joensen

Hej Joensen

Hvilken hastighed har du prøvet at brænde på?
Hej Tommij

Jeg har prøvet lidt af hvert.
Jeg startede med at brænde i 1x, men da brænderen sagde at supported speeds var 2.4x og 4x har jeg også prøvet at brænde i 2.4, men samme resultat.

Den ser ikke skiven som værende en kort dvd...???

Joensen

Der er yderligere 242 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis