Denso navigation ford mondeo 2004

Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite Navigation System features a high-resolution 7" Hej er der nogle det kender til det mangler en dansk brugervejledning og en dvd opdatering er der nogle der kan hjælpe mig
Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite... Vis hele indlægget
302 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hejsa Henrik...

Kunne jeg ikke få dig til at lave en af hver til mig, og tjekke at kortet i hvertfald virker, for jeg har brugt 5 dvd skiver nu, og kan ikke få det til at virke....

Jeg skal bruge skiver på onsdag senest, kan du klare det,

Jeg vedlægger lige min email adresse:

[email protected]

Og dette er også min msn...

Hej Tommi
ville hører om ikke det kunne lade sig gøre at låne den firmware update du har lavet for at se om den virker i min bil, da dem" læs flere" jeg selv har lavet ikke bliver læst af navi'en.
Har ikke prøvet med kortet endnu da jeg har læst at firmware'en skal opdateres før det virker.
smid mig evt en mail på [email protected] på forhånd tak.
Mvh. Tony

Min Mondeo er en 06'er
Hej, jeg er den lykkelige ejer af en Ford Mondeo årg. 2006 med Denso GPS. Er det nogle som kan hjælpe med opdatering og nyt kort materiale?? Det som jeg har i nu er årg. 2003. Håber i kan hjælpe.. Jens.. [email protected]

heucken

Annonce
Hey alle! har selv lige brændt DVDén med firmware update men der sker ingenting når jeg isætter DVDén går som i har beskrevet, DVDén er brændt som iso fil så kan ik have brændt noget forkert
Hey alle! har selv lige brændt DVDén med firmware update men der sker ingenting når jeg isætter DVDén går som i har beskrevet, DVDén er brændt som iso fil så kan ik have brændt noget forkert
Nu sætter du den i DVD-ROM drevet der er skjult bagerst i bilen ikk' sandt?

:-) Henrik
Har fået det til at virke brændte en ny DVD med Nero Rom i steddet så virkede det..... Ved hva opdatering gør? og kort opdateringen er vel bare kort, ikke noget at det ser anderledes ud? kunne være fedt hvis man kunne ændre farve på skærmen, mener jeg har set det et sted på nettet......
SW. opdateringen gør du kan køre med nyeste kortversion 2008-2009, og der er ingen visuelle forskelle. Der er dog en ændring m.h.t. den bløde "ding-dong" varslingsalarm for TMC-varslinger - enda når man køre mod betalingsveje (broer o.lign), selvom man har accepteret det i opsætningen... Lidt irriterende, for det kan tilsyneladende ikke deaktiveres!

M.h.t. ændring af skærmfarver, så er det rigtig nok det lader sig gøre via servicemenuen. Du skal bare vide, at såsnart tændingen slukkes, går den tilbage til fabriksindstillinger igen. Jeg har prøvet at lave nogle ret fede skærmfarver og skærmknapper - men ak nej - de forsvinder igen! (Finder du en varig løsning, så ryk metoden ind i forumet her - tak :-)

Servicemenuer: Hold menutasten inde i >10sek. og indtast pin-kode 842 520 -> ENTER

Henrik
Der er yderligere 252 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis