Denso navigation ford mondeo 2004

Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite Navigation System features a high-resolution 7" Hej er der nogle det kender til det mangler en dansk brugervejledning og en dvd opdatering er der nogle der kan hjælpe mig
Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite... Vis hele indlægget
302 svar
 Følg tråden
Der er 220 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
det gjorde den selv da jeg satte en fungerende update skive i
Oki.. Så håber jeg at jeg får fat i en, hurtigts muligt
Er der nogen der vil låne en cd ud med opdatering til mig, skal nok betale for det..
Så må i meget gerne smide mig en mail.

[email protected]

På forhånd tak:-)
Jeg har en Mondeo, med indbygget navigation mv. hvordan kan jeg finde ud af hvad mit anlæg hedder ?
Min navigation er fra 06-07 og har også brug for en opdatering.

Håber i kan hjælpe :-)

Hej

Mit GPS ikon er blevett overstreget og GPS er ikke aktiv.

Jeg fandt koden 842520  herpå forum og kom ind bagved. På min vej ud kom jeg til at trykke på en opdater knap => skærmen gik i sort og skriver " cannot load.... insert system disk".

Hvordan får jeg fat i en systemdiskette, er der nogen jeg kan købe/leje/låne af?
Er der nogen der har en nyere kort cd, der kan købes/lejes/lånes (den nuværende er fra 2003)

Jeg bor i Ålborg, men kommer rundt i midt og nordjylland og bilen er også købt ved Mondeoland i Silkeborg, årgang 2003, der har kørt i Holland.
mvh  Claus

kan kontaktes på 61377922

Annonce

Hej Fik fixet første del af opgaven.

Har desværre fået fejlen "$ 9342 Replace unit"

Hvad bør man gøre ?

Da jeg fik denne fejl, skiftede jeg først antenne og derefter komplet antennekabel sæt ned til Densoen. De har åbenbart en svaghed med at der vil trænge vand ind i gps antennen og i mit tilfælde var det også helt irret ned i stikket hvor antennen går ned i kablet. mener antenne kostede omkring 500.- og kabelsæt 1300.- købte det hele hos Ford i Holstebro.

Mvh. Thomas

Som du kan se tidligere i denne tråd havde jeg samme fejl (9342).

Det kostede ikke en helt ny Denso som Ford i Ringsted mente, men blot en ny antennefod, som Ford i Viborg sagde. tilmed mente mekanikeren at den kunne jeg sagtens skifte selv, så det gjorde jeg så. Det kostede ca. 375 + moms. Kabler og Denso fejlede intet, men antennefoden var irret.

Husk at give overdreven meget siliconefedt el. lign egnet produkt når du monterer foden.

Montage er ret let: Fjern solbrilleholderen, fjern unbracoskrue der holder foden. Adskil kabel fra fod, og monter ny fod i modsat rækkefølge.

Husk at give overdreven meget siliconefedt el.lign egnet produkt når du monterer foden.

Go' fornøjelse

Hej

Det lyder som nogle fornuftige løsningsforslag I kommer med. Jeg tror jeg stater med at pille det fra hinanden, måske der står et nummer på antennefoden, så der kan bestilles en ny.

Tak

Antennefoden er lagervare, ihvertfald sidste sommer i Viborg.
Der er yderligere 72 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis