Denso navigation ford mondeo 2004

Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite Navigation System features a high-resolution 7" Hej er der nogle det kender til det mangler en dansk brugervejledning og en dvd opdatering er der nogle der kan hjælpe mig
Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite... Vis hele indlægget
302 svar
 Følg tråden
Der er 230 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Jeg har også lige prøvet og opdatere mit denso anlæg, men det mislykkedes og nu har jeg sort skærm, hvor der står " cannot load.... insert system disk". Og det er kun klima anlæget der virker.
Jeg har prøvet at sætte en firmware opdatering 4.40 i, men intet sker.
Jeg har også prøvet at sætte det gamle dvd kort fra 2002 i igen, hvor der ellers står "system disk" på, men intet sker.

Jeg kan se at det er sket for andre herinde, men kan ikke rigtig se hvordan de har løst det.
Så er der nogen der kan hjælpe?
Mvh. Andreas
Hej du skal have en fungerende firmware skive så går den selv igang
Ok.
Jeg har ellers købt både firmware dvden og en kort dvd fra 2011 hos www.satnavi.com. Jeg har også fået dem til at sende endnu en kopi af begge dvder, fordi jeg ikke kunne få det til at virke.

Hvor kan jeg få fat i en skive der virker? Jeg vil gerne betale for det.
De links der er givet har på siden virker ikke.
AndreasH: Du er med på at firmware cd'en skal sættes i selve Navienheden i bilen, og ikke i boksen i bagagerummet, ikke!?
Ok tak det vidste jeg faktisk ikke.
Jeg har lige prøvet at sætte cd'en i selve naviendheden. Og den er tilgengæld helt død og vil ikke "spise" cden. Der er helt sort skærm, men hvis jeg lyser med en lygte på den, kan man svagt se at der står "cannot load, insert system disk".
Hvad kan jeg så gøre?
Annonce
Skrevet af viperz på 08 jan 2012 11:36
AndreasH: Du er med på at firmware cd'en skal sættes i selve Navienheden i bilen, og ikke i boksen i bagagerummet, ikke!?

hvad mener du her

UPDATE cden den skal i den CDROM læser der er bag i bilen hvor man sætter kortet i også

se denne link

http://www.justanswer.com/uk-ford/22bay-need-update-softwear-denso-sat-nav-unit.html

hvis det ikke går så lad os mødes og kigge på det
Jeg vil meget gerne mødes. Er snart ved at opgive
Du kan evt. sende med en mail med dit tlf. nr. Så kan jeg ringe dig op?

[email protected]
Andreas. Du står nøjagtig hvor jeg gjorde for nogen tid siden. Firmware-CD skal ikke i NAVI enheden, men i boksen i bagagerummet. Den skal bruge omkring 10-15 minutter. Jeg har tidligere i denne tråd fået anvisning på hvordan. læs evt. lidt baglæns. som jeg husker det skal bilen stå med tænding på hele tiden medens den loader. Du kan følge fremskridtet ved at lyse med lommelygten. Jeg troede min Denso var færdig, indtil solen en dag lyste på den, og jeg så samme besked du har fået. Og min virker fint i dag. Men fra skiven komme i boksen, må du ikke slukke for noget, før Densoen er opdateret.
Ej, jeg beklager meget - var sgu 100 % sikker på jeg opdaterede via selve Navi enheden...! Min hukommelse er sgu ikke hvad den har været ;-)

Jeg har stadig min firmware skive liggende, så er du i nærheden af enten Fredericia eller Taastrup vil jeg gerne hjælpe med at se på det :-)
Hej Ringsted.
Tak for svaret. Jeg har læst dine tidligere indlæg, og dit problem ligner meget det samme som mit. Jeg forstod også at det kunne løses med en Firmware cd, men eftersom at jeg havde prøvet med 2 forskelige firmware cder og der ikke skete noget, er jeg blevet lidt i tvivl. Jeg håber bare at der har været noget galt med cderne.

Hej Viperz.
Jeg vil gerne låne din cd.
Jeg bor i Glostrup, så jeg kommer gerne forbi Taastrup.
Du kan evt sende mig en mail med dit tlf. nr. så kan vi lige aftale nærmere.
[email protected]
Der er yderligere 62 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis