Denso navigation ford mondeo 2004

Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite Navigation System features a high-resolution 7" Hej er der nogle det kender til det mangler en dansk brugervejledning og en dvd opdatering er der nogle der kan hjælpe mig
Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite... Vis hele indlægget
302 svar
 Følg tråden
Der er 200 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har i dag været hos Ford i Holstebro, hvor en ældre mekaniker med gyldne fingre fiksede problemet, vi fandt aldrig ud af hvad problemet var, den eneste fejl der kunne udlæses var en fejl på cd afspiller, ellers var alt som det skulle være.
Det eneste der betyder noget er, at fejlen er væk. Jeg fik så en overraskelse da jeg skulle betale, det tog ca. 45 min. og regningen lød på "gratis service", det har jeg aldrig før oplevet hos Ford, så det var skønt. Stor tak til Ford Holstebro.

Med venlig hilsen

Erik BC

Hjælp ...
Jeg har en Ford Focus med denso navi fra 2006.
Vil gerne have mulighed for at køre bluetooth til min mobil. Skal man købe et ekstra modul eller hvad skal der til ??

Med venlig hilsen
Klaus Sejrup
Hej Thomas

Hvad er problemet med de nye telefoner og det modul.
Kan ikke se type nummer på det modul du har lagt ind, har du mulighed for at oplyse det ?

Med Venlig Hilsen 
Klaus
Hej Klaus

Nej.... det link jeg skrev tidligere er bare et billede fra Ebay på et modul jeg overvejede at købe, men da jeg læste på nogle tyske sider at der var flere der havde problemer med dette modul til densoen droppede jeg dette projekt. Overvejer stadig om man ikke skulle købe en Parrot MKI9200 da det ihvertfald kan kører stabilt med alle de nye telefoner som Iphone, HTC desire HD osv.

Det eneste minus er bare et det ikke kan integreres i Denso'en som det andet modul

Mvh. Thomas

Er der nogen i nærheden af skive der kan få de updates til at du? Jeg har snart brændt 20 cd´er, men ingen held.. Håber der er en der kan hjælpe mig

Annonce

Eller nogen der har original cd jeg kan låne i de 10 min det tager at opdatere. Har ingen Radio osv.

Håber der nogen venlig sjæle der kan/vil hjælpe mig

Mumlemus :

Brug IMGBURN ved 1x og skive skal være VERBATIM CD-RW eller TDK.
Hej.. Det har jeg gjort.. Kan bare slet ikke få den til at læse disken..
Mumlemus : Husk den i DVD drevet.
Flan: Har jeg også gjort.. Kan skisme ikke finde ud af det..
Der er yderligere 92 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis