Denso navigation ford mondeo 2004

Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite Navigation System features a high-resolution 7" Hej er der nogle det kender til det mangler en dansk brugervejledning og en dvd opdatering er der nogle der kan hjælpe mig
Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite... Vis hele indlægget
302 svar
 Følg tråden
Der er 190 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Hej

Hvert anlæg har en 4 ciffret kode.

Den kan stå under askebæger eller i instruktionsbogen.

Eller den kan stå på siden eller bag på anlæg.

Ford kan evt. hjælpe, det koster fra kr. 150,-

Jeg har lige været gennem samme problem, men fik forhandleren til at betale. Koden høre til anlæget og skal leveres sammen med.

vh

Hej
Er der nogen der ved noget om at monterer Bluetooth?
Kan man købe et modul og sætte til
Hej

Jeg overvejede på et tidspunkt at montere såden et bluetooth modul på Denso'en, men efter at have søgt på nogle tyske sider kom jeg frem til at det ikke virker så godt med de nye telefoner som Iphone o.s.v

Hvis det er noget du overvejer fandt jeg frem til at det er såden et modul her du skal bruge:

http://billedeupload.dk/upload/files/2010-12/242b1e92.jpg

Mvh. Thomas

Hej Thomas.
Ved du hvordan og hvorledes med kabler?? og hvordan den skal monteres??
Nej... så langt kom jeg aldrig.... da jeg fandt ud af at det ikke ville fungere optimal med Iphone og andre nyere telefoner droppede jeg det.
Annonce
Min Denso har mistet stemmen og er begyndt at skratte istedet for at give køre vejledning. Radioen virker stadig perfekt på alle højtalere. Firmware og kort opdatering har ikke løst problemet. Er der andre som evt. har erfaret noget lignende eller som kan give et hint til en løsning.

mfa

Jeg har Denso DVD 2009-2010, er der kommet en ny udgave, siden denne?
Det kan ses her, og deres DVD'er virker.
http://www.naviupdates.org/navigation-blog-news/dvd-ford-denso-touchscreen-western-europe-2010

Mvh. Erik BC

Med venlig hilsen

Erik BC

Det er Map 2009-2010, har nu søgt en del og det ser ud til, der ikke er udgivet noget endnu, vi må bare vente.

Flan
Er der nogen af jer der har været ude for at Denso'en ikke vil starte på radio eller andet, men blinker bare med alle billeder i op til 5 minutter, hvorefter den så kommer i tanker om den skal virke, det er ret "træls"

Med venlig hilsen

Erik BC

Der er yderligere 102 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis