Denso navigation ford mondeo 2004

Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite Navigation System features a high-resolution 7" Hej er der nogle det kender til det mangler en dansk brugervejledning og en dvd opdatering er der nogle der kan hjælpe mig
Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite... Vis hele indlægget
302 svar
 Følg tråden
Der er 160 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg troede min Denso var død. Efter et mislykket opdateringsforsøg var der sort skærm, og nul respons fra Densoen. I en måned har jeg dagligt sunget og fløjtet 1½ time hver vej til og fra arbejde.

Men forleden skinnede forårssolen, og idet jeg svinger ind på parkeringspladsen på arbejdet, skinner solen på min Denso, og jeg kan se at der står "Please insert system disk". Jeg bestilte i lørdags CD+DVD via det link der er givet et par gange her i gruppen, og i dag var kuverten her. Densoen er nu opdateret til hhv. 0.08.0 og 4.40.. Hvor er det dog fejligt at høre radio igen :-) Og ikke mindst blive fri for at se på sort skærm og spekulere i løsninger.

Men den medfølgende kort-DVD (NAVTEQ 09/10) virker ikke. Gode forslag modtages gerne.

Jeg tror også antennen er i stykker.
Følgende værdier står på skærmen:
ID   Elv/Azm      Lev   ST   ID                    Lev
9      77/279         0      -      12..........         0
17     38/066        0      -      18.............      0
5       33/237        0      -      22..............     0
15     23/169        0      -      14............       0
Measurement      Date: 03/10/2010 21:08:08  (selvom klokken nu var 22:08)
               - -        Position: N55..... E:011..... 
                             HDOP:   -
(Positionen er rigtig, men jeg har også kalibreret den).
Gyroen ser ud til at virke ok.

Kan man købe antenner i løssalg, evt. uoriginale?
Hej Walter du kan faktisk købe en papirudgave på dansk hos Køsters boghandel i Randers tlf 86426613
bestil: Ford DVD-navigationssystem med berøringsfølsom skærm
Hejsa

Jeg har forsøgt at finde ud af om der er Bluetooth i min Denso ved at søge med min mobil, men den finder intet, er det muligt at bluetooht bare ikke er tændt i min denso?
Og hvor køber man evt. et bluetooth modul til den?

Martin
Annonce
Hej ja den kan købes hos Køsters boghandel og koster 175,- kr
Har selv købt en der.
Hilsen Claus

Hejsa

Er lige kommet på tråden efter jeg havde min Denso til "reparation" hos Ford. De påstår, at hele enheden skal skiftes - jeg kan nu se, at det bare er en ny gps-antenne, jeg skal have fat i!!!

Et  (måske) tåbeligt spørgsmål - hvor f***** sidder den DVD? I bagagerummet, men sammen med cd-skifteren eller hvor??

<p>Lars ;-)</p>

Mit lokale Ford-værksted, mente ikke antenne fejlede noget. det var hele enheden der skulle skiftes. Men de har naturligvis et billigere alternativ til kun omkring 10.000... right...

Men går man ind i servicemenuen, som værkstedet nokikke har været, står der at der er 0 signal fra antenne.
Og efter jeg selv har skaffet den gratis opgradering værkstedet burde udføre rutinemæssigt, kommer der nu en decideret besked om at der er an "Fault". Der står endvidere at "$9342 - Replace unit!". Det skulle undre meget hvis ikke $9342 refererer til antennen. Mon der er nogender ved om det er rigtigt?

Og så har jeg stadig problemer med at få 2009/10- kortet til at virke. Skod.
Nogen der ved hvad det nyeste kort hedder, og hvor man evt. kan finde det?

Jeg har et 2008/2009 kort. Er det kommet et nyere end det?

Joensen

Er der nogen som ved hvor man evt. kan købe en brugt enhed til baggagerummet, da min desværre er defekt.
Der er yderligere 132 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis