Denso navigation ford mondeo 2004

Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite Navigation System features a high-resolution 7" Hej er der nogle det kender til det mangler en dansk brugervejledning og en dvd opdatering er der nogle der kan hjælpe mig
Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite... Vis hele indlægget
302 svar
 Følg tråden
Der er 170 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Ardahl

Hvad er der galt med din enhed?
Min var også defekt fra start af og jeg fik at vide at jeg skulle have en ny enhed til 3000,-
Med lidt ihærdighed, stædighed og snak fra de varme lande fik ejg forhandleren til at undersøge hvad der var problemet, og resultatet var at der i selve enheden sider en lille el motor som var gået i stykker, den motor hjalp jeg ham så med at finde og jeg fik den skiftet kvit og frit.
Selve den lille elmotor koster omkring 2$ så vidt jeg husker.
Jeg handlede hos Mondeoland.dk

Martin
Hej Martin

Det startede med at være drevet til laseren, som larmede og kørte skævt, så fik jeg fikset det, med den kunne stadig ikke læse dvd'en, den sagde det ikke var en dvd der sad i. men nu kører den ikke engang med skiven mere, hvor har du kunnet finde en ny enhed til 3000,-??. Jeg har også handlet min bil hos mondeoland.dk da jeg købte bilen.

Mathies.
Det var hos Mondeolan de sagde at den kostede 3000. Men det er jo "kun" det drev der sider bag i bilen der er tale om.

Martin
ok, jeg har undersøgt hos ford, de siger drevet alene koster 14000 + moms. ved du hvor de sendte den hen for at finde ud af hvad komponent der var i stykker i drevet?
De skildte et drev af selv fior at tjekke det.

Martin
Annonce
Hej

hvordan kommer man ind i service menu så jeg kan se hvilken firmware der er installeret

har fundet det stod i en af de første!
hjælp

jeg har prøvet sw update til 4.40

men den læser kun ca 10% så starter den forfra igen

det bliver den ved med

er der nogen der har en ide til hvad dette kan være???
så fik jeg gang i sw update

imgburn 1x og (TDK) DVD+R

så funkede den 1st time
Hej
Jeg har læst lidt med i tråden her og har både kort og software update. Mit problem er at skiven med software updaten ikke selv starter når jeg smider den i drevet i bagagerummet..... er der nogle andre der en løsning på dette?? hvis man går ind i service menu'en på Denso'en med koden 842520 har man mulighed for nederst at vælge softwareupdate. Herinde ser det ud til at man kan sætte den igang manuelt? er der nogle der har erfaring med dette? når jeg er derinde og har min nye software skive i drevet kan jeg også se at det er den nye software version 4.40 der ligger på skiven. men jeg tør bare ikke lige starte det manuelt da jeg kan læse at nogle har oplevet at systemet går helt i sort....

Håber der er nogle der har nogle gode foreslag....

Der er yderligere 122 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis