Denso navigation ford mondeo 2004

Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite Navigation System features a high-resolution 7" Hej er der nogle det kender til det mangler en dansk brugervejledning og en dvd opdatering er der nogle der kan hjælpe mig
Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite... Vis hele indlægget
302 svar
 Følg tråden
Der er 150 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hej

Nej jeg kan ikke se telefonbogen
hej og tak for hjælpen du er min rednings mand
hej  hvis der nogen der ligger med softwareopdateringen og kortmaterialet 2008 - 2009
som virker og det er muligt at få/købe en kopi er jeg interesseret

er der en der kan hjælpe mig

kontat mig på [email protected]
Hejsa

Jeg kunne godt tænke mig at få min telefon til at køre via min denso, men skal der noget specielt til får at det kan lade sig gøre?
Eller hvordan sætter man Denso op til det?

Martin
hej

har du prøvet at lade din telefon søge via bluetooth, hvis din telefon fanger din radio vil der stå ford radio på din telefon , og den vil måske forlange en kode der har jeg bare trykket 0000 , der efter virkede den
Annonce
Hej

Nej ikke endnu, men det vil jeg prøve!

Tak
Hej Michael Gade fra Nordjylland, vil meget gerne i kontakt med dig ang. instalation af Denso
mvh Erland
[email protected]
Jeg har en mondeo fra 06 hvori der er monteret denso navigation/anlæg.
Jeg tror ikke der er installeret Bluetooth modul, men er ikke sikker.
Er der nogen der ved hvordan man kan kontrollere det?
Der har været installeret en holder til telefon, så det hele er forberedt med mikrofon und alles.

Hvis jeg går ind i konfigurationsmenuen på min Denso, kan jeg under system settings klikke på en knap der næste gang jeg tænder anlægget giver mig en telefon menu med bluetooth, men jeg kan ikke finde den når jeg laver en søgning, og den finder heller ikke noget.

Nogen der har erfaring med dette?

Joensen

Jeg har også et helt andet spørgsmål, håber der er nogle der kan hjælpe.

Når jeg låser bilen kan jeg høre at den låser, men umiddelbart efter låser den op igen.

Har prøvet at fjerne sikring til centrallås, fjernet strøm fra bilen...
Intet virkede.

Jeg har nu været nødt til at fjerne sikringen til centrallås samt kabinelys, da dette konstant var tændt?

Nogen der har nogle gode forslag?

Joensen

Hej jeg kan ikke helt finde hoved eller hale i det hele.
Nå men er der nogle der evt. kan hjælpe med at finden en, man kan købe softwareopdateringen og kortmaterialet til en Denso navigation.
I kan kontakte mig på min mail.  [email protected]

På forhånd tak
Der er yderligere 142 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis