Denso navigation ford mondeo 2004

Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite Navigation System features a high-resolution 7" Hej er der nogle det kender til det mangler en dansk brugervejledning og en dvd opdatering er der nogle der kan hjælpe mig
Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite... Vis hele indlægget
302 svar
 Følg tråden
Der er 140 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Kan man sætte dansk tale på eller foregår det hele på engelsk ???

Har også købt det omtalte sæt, og det hele spiller bare. Både softwareopdateringen og kortmaterialet. Alt kører stadig også på dansk så ingen ændringer i det! Selv radiostationerne gemmer den!
hejsa mkj...

Jeg har tidligere skrevet til dig privat, hvor jeg har lagt mit tlf nr, kunne du ikke lige give mig et, ville gerne have en kopi af den danske manual....

Står der meget om voicecontrol deri,

Jeg bor selv i Kolding, så kan selv hente kopien

Hilsen
benny

hej jeg har en Denso hvor jeg har brugt håndfri til min telefon via bluetooth , men lige pludslig efter jeg er kommet til at trykke på et eller andet vil det ikke virke mere ,

ER DER EN DER KAN HJÆLPE
Tbek->
Du burde egentligt bare kunne søge efter lydenheder i BT-menuen på din telefon og så oprette forbindelsen igen?
Annonce
Skrevet af tbek på 30 jan 2010 08:36
hej jeg har en Denso hvor jeg har brugt håndfri til min telefon via bluetooth , men lige pludslig efter jeg er kommet til at trykke på et eller andet vil det ikke virke mere ,

ER DER EN DER KAN HJÆLPE

Kan du stadig gå ind på telefondelen via menuen? Hvis du ikke kan det, så tag strømmen fra bil batteriet i 10 min, så skulle det gerne virke igen.
Hvis du stadig kan gå ind i menuen, så slet din telefon både på denso og på din telefon. Derefter tilføj på ny.
HJÆLP HJÆLP har lige monteret Denso i Mondeo o6, intet virker, ingen inst lys, ingenting,
rettelse cd giver en lille lyd fra sig,det er alt efter hvad jeg kan måle, er der ingen spænding ned til dvd afsp.
på det kabel der kommer fra dvd afsp.og op til anlæget er der en forgrening med to multistik,det ene går til anlæget, men det andet er der ingen plads til, og det er ikke antennestikket. ?????? er der mon hjælp at hente her på GDS

mvh Erland
hej har du fået det til at virke?? da det virkede kunne du da se dine kontakter på navi'en, min vil nemlig ikke sync med telefonbogen og div... og aner ikke hvordan man får det til at virke...
er der nogen det ved det??
hej h
:
Skrevet af tbek på 30 jan 2010 08:36

ER DER EN DER KAN HJÆLPE

Hovsa...
Har du fået det til at virke?? da det virkede kunne du da se dine kontakter på navi'en, min vil nemlig ikke sync med telefonbogen og div... og aner ikke hvordan man får det til at virke...
er der nogen det ved det??
HEJ

Mange tak for hjælpen det med at tage strømmen fra i 10 min det hjalp bare nu virker det

Tak til alle håber at jeg kan hjælpe andre
Der er yderligere 152 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis