Denso navigation ford mondeo 2004

Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite Navigation System features a high-resolution 7" Hej er der nogle det kender til det mangler en dansk brugervejledning og en dvd opdatering er der nogle der kan hjælpe mig
Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite... Vis hele indlægget
302 svar
 Følg tråden
Der er 130 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Mousing på 15 jan 2010 18:00
Vil da lige høre, er der nogen som har Dansk tale på deres Denzo anlæg, for mit er på tysk og skriften er på dansk, jeg vil så gerne have mit telefon system til at virke helt efter planen, jeg ved at man kan tale til systemet for at ringe nogen op, men da jeg ikke kan tysk, er det alles forebi für mich...

Nogen der kan hjælpe, bor i Kolding så please kom ud af busken, i skal ikke holde jer tilbage med oplysninger eller hjælp... Kører også gerne efter det....

Hilsen
Mousing

Hvis du finder en løsning, så lad mig vide det. Jeg har også tysk voice control.

Hej alle.
Så fik jeg scannet kortet ind og fik det hele sat sammen til en stor PDF-fil.
Hvis nogen er interesseret i en kopi af manualen, så sig venligst til (send mig en PB / personlig besked).

Da PDF-filen fylder 35 mb. er det mest hensigtsmæssigt at jeg brænder den på en cd/dvd til dem som øsnker det.
Fordi jeg står forsendelse, arbejde og cd mv. vil jeg tillade mig at opkræve 100 kr. for min ulejlighed.

Pengene skal overføres til min konto inden forsendelse finder sted.

Mvh.
Morten
hej derude, er der nogen her i jylland der har fået Denso navi. eftermonteret, evt. selv har gjort det ?

mvh Erland
Hej alle...
Manual til Denso nav. på dansk, kan købes hos Køsters Motorboghandel i Randers, de har også dansk instruktionsbog til Mondeo.
http://butik.kosters.dk/
De tager 100,- for manual til Denso og 200,- for instruktionsbogen

Mvh. Skjøttgaard
Hey Bumle / Erland.
Jeg har selv eftermonteret min denso navi.. Er fra nordjylland..

Hilsen Michael
Annonce
Hej michael skal til at montere denso og vil i den forbindelse gerne høre om evt. faldgrubber,
du kunne jo sende mig dit tlf. nr. på mail, så vi kanfå en lille snak.

mvh. Erland

[email protected]
Jeg har også bestilt og modtaget denne
http://gps-store.ecrater.com/product.php?pid=5381633
Og det virker upåklageligt, så det er et fint alternativ til at brænde det selv.

Martin
Er der nogen som har prøvet at købe det køort og den opdatering som der var et link på herinde for nogle dage siden???

Vil høre om de sender og om det virker....

Og om der er dansk tale eller hvad er der på, når systemet er opdateret...

Hilsen
Mousing

Hejsa, virkede det med opdateringen og kortet også????

Hilsen
Mousing

Ja

Jeg modtog pakken efter en lille uges tid, det tog 15 min så var navigationen opdateret og kortet sat i.
Jeg har testet det på en lille tur og der virkede det fint.

Martin
Der er yderligere 162 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis