Denso navigation ford mondeo 2004

Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite Navigation System features a high-resolution 7" Hej er der nogle det kender til det mangler en dansk brugervejledning og en dvd opdatering er der nogle der kan hjælpe mig
Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite... Vis hele indlægget
302 svar
 Følg tråden
Der er 120 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hey.
Jeg skal nok få lavet en PDF'er af Denso manualen, men bliver nok først i weekenden eller i næste uge.
Sønnike er rykket ind på mit kontor, så min scanner er "optaget" fra 19.00 og frem. Men får den lavet snarest og sender den til jer.

Vil også godt lige høre resultatet af den billige kortopdatering
Jamen det gik rigtig godt. Kortet virker fint, kunne taste adresse og lave en rutevejledning. Har dog ikke kørt en tur endnu. Det var ikke nødvendigt at opdatere mit system.

Hej 2706mkj det er vi helt sikkert nogle stykker der vil glæde til.

til Matrix,ja det er dejligt når tingene virker,glæder mig til at få dyret instaleret,

mvh.Erland

Hej Bumle.

Just out of curiousity: Hvad koster en Denso, og hvor køber man sådan en (måske kan de reparere min)..
Hej 2706mkj, lyder rigtigt fedt med dansk manual til denso navi. Høre gerne mere fra dig når du er færdig :-)

Mvh
Claus
Annonce
Hej Ringsted hvad en ny koster tør jeg ikke tænke på , men på brugte har jeg hørt priser fra 3 til 9 af de store,har set at der er handel på Ebay med Denso ,og er man skrap til engelsk er der vel også muligheder ved engelske huggere,men som jeg skrev tidligere send evt. en mail med tlf. nr.

mvh Erland
Vil da lige høre, er der nogen som har Dansk tale på deres Denzo anlæg, for mit er på tysk og skriften er på dansk, jeg vil så gerne have mit telefon system til at virke helt efter planen, jeg ved at man kan tale til systemet for at ringe nogen op, men da jeg ikke kan tysk, er det alles forebi für mich...

Nogen der kan hjælpe, bor i Kolding så please kom ud af busken, i skal ikke holde jer tilbage med oplysninger eller hjælp... Kører også gerne efter det....

Hilsen
Mousing

Hej ringsted... har hørt at Denso anlægget fra ny koster omkring 50000 kr... + montering og skiver... om det er rigtigt det tør jeg ikke at sige.... men det er en forhandler der har fortalt mig det...

Jeg frygtede det. Da jeg købte bilen, var jeg inde på Fords hjemmside og konfigurere en tilsvarende model (bare to år nyere), og der kostede det 65.000 at tilføje NAV/entertainmentsystemet. Men det kunne jo være nogen kunne skaffe dem meget billigere, brugt.
Der er yderligere 172 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis