Denso navigation ford mondeo 2004

Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite Navigation System features a high-resolution 7" Hej er der nogle det kender til det mangler en dansk brugervejledning og en dvd opdatering er der nogle der kan hjælpe mig
Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite... Vis hele indlægget
302 svar
 Følg tråden
Der er 110 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
På side 1 i denne tråd har Icemat73 skrevet at manual på dansk er scannet og fylder ca. 6 MB.
Send ham en besked, så mailer han manual.

Så slipper i for at lave det samme arbejde som han allerede har gjort.

Joensen

Hej Icemat73

Har hørt af man kan få dig til at sende kopi af din Denso manual.

Hvis der er korrekt, vil jeg da meget gerne have en kopi, kan du sende en PDF fil??

Mvh.
Naal

Mon der er nogen der har et "exploded view" af montering af Densoen i Mondeo? eller med andre ord, hvordan hulen kommer jeg ind "bag Densoen, og tjekker kabler, mm? Jeg har samme problem som mange andre: død antenne. Bilen er en model 04, årgan december 03, importeret fra tyskland. GPS-kortet er version 2003. Sukker højt.
Du skal have densoen ud dertil skal du bruge 4 stk special værktøj som ford har.men du kan sende en mail med dit tlf nr så kan vi få en lille snak om det.

mvh erland
[email protected]
Hej Ringsted

Jeg har også en model 04, årgan december 03, importeret fra tyskland. GPS-kortet er version 2002 - hvis du har eller finder en opdatering, er jeg meget interesseret.

Mvh
Tommy

Annonce
Så fik jeg endelig brændt en CD med update. Satte den i drevet, skærmen blev sort, ventede 15 minutter, og må desværre konstatere at det eneste der nu virker er varmen/AC. Radio og GPS er "væk", og skærmen er vedvarende sort.

Hvad nu? Gode forslag modtages gerne....
Vedrørende hvor jeg fandt softwaren: Fandt et link i denne tråd.
hej 2706mkj jeg er med på et eksemplar på dansk til Densoen,
har lige bestilt det nye kort + nyeste opdaterings cd hvis det skulle have interesse.

mvh Erland
Skrevet af Clanie på 09 jan 2010 23:18
Hej Matix, jeg regner også selv med og bestille et. Har du dansk brugsmanual til dit Denso navi.

Hej,

Så har jeg modtaget mit kort og opdatering. Det ligner meget originalen, meen er næsten sikker på at det er en pirat. Det bliver så spændende om det virker på mit system, eller om det hele brænder sammen

hej matrix har også fået mine cd`er,men har ikke fået monteret densoen endnu (venter på det rigtige konsol), så hvis de ikke fungerer som det skal vil jeg da gerne høre om det.

mvh. Erland
ps.har du selv monteret din denso?
Der er yderligere 182 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis