Reklameværdi på LDS

Jeg har aldrig set LDS som en reklamesøjle, men for et stykke tid siden var der en tråd om Bryllups-fest-tilbehør.
Blandt andet omhandlede tråden priser på top figurer på kagen.
Jeg kunne huske at jeg arbejde sammen med nogle
år tilbage som netop havde startet en netbutik med sådanne ting og smed lige linket til hans butik.
I sidste uge stødte jeg så på ham igen og han fortalte at han på sin hjemmeside kunne se at der kom ret mange (i forhold til hans lille butik) klik herfra LDS og stadig gør det. Og rigtig mange der kommer der handler også.
Jeg har jo intet ud af det og blev glad på hans vegne.
Men det understreger jo lidt meget hvorfor så mange kommer med deres halv- og heldårlige indlæg med link til deres egne butikker.
Og sidder nu og undre mig lidt over at indlæg for egen vindings skyld ikke bare bliver fjernet? Men for lov til at blive inklusive den lange diskution der efterfølger.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg har aldrig set LDS som en reklamesøjle, men... Vis hele indlægget
33 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja så endte alt i fred og fordragelighed KTM med 10 vinkelslibere og drømmen om en dyr Landrover , Andy med den søde og (værktøjs)forstående kone, og mig selv med det dyre værktøj, sådan er livet så mangfoldigt. Amen

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Ja.. og personligt er jeg stadig meget intresseret i at lære af dine erfaringer med det "dyre" værktøj.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Du er altid velkommen til at komme og prøve/benytte hvad jeg måtte have inden du beslutter dig for evt. køb eller udfyldning af ønskeseddel i festlige anliggender, eller bare for at få et eller andet fixed.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også