nimbus 26 krydser klub

Hermed starter jeg klub for dem der ejer eller har interese af nimbus 26 fod til køb eller renoverings projekter. mulighed for at dele erfaringer, spørgsmål forslag og muligheder.Velkommen
83 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja se det er et dejligt skiv  fra dengang da et ordentligt skiv ikke skulle være et flydende drivhus
denne er nummer 26 i rækken og hedde Grønne hest
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Hej jeg købte en nimbus 26 (nr 7) i 2006. Følg med på www.havheksen.dk, hvor jeg har fotos og tekst vedrørende processen med at forkæle det dejlige skiv og meget mere om nimbuskrydseren som konstruktion :-)
Hej Jac. Altid rart at se et skiv der endda ligger i Svenborg gamle lystbådehavn. Og så vidt jeg lige kan se ligger du næsten ud for min Fars gamle træbænk Hvor alle de gamle rødder holder til.
Hej Nimbus folk. Har i oktober 08 erhvervet Byggeno: 67, og er allerede meget glad for mit Skiff. Kunne nok være interesseret i, at være med i NimbusKrydserKlubben. Er I kommet videre med planerne ? H

skiff hauberg

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Vi kan kun ønske jer al mulig held og lykke, både med jeres dejlig Nimbus og med klubben.
 
Ikke for at tage modet fra jer, men vores erfaring er, at ejere af klassiske både har mere travlt med at holde dem ved lige end at skrive om det. Og det er jo al ære værd, men skidt for os, som prøver at banke en hjemmeside op om vores bådtype.
 
Men vi ønsker jer en god sæson og endnu engang tillykke med den 'lille ny'

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Jeg forstår ikke altid hvorfor der skal dannes nye klubber omkring en bestemt bådtype,der er da en udmærket klub for weteran og klassiske bådtyper i DE FÆLE. Her kan alle da mødes og udveksle synspunkter og ideer på tværs af skibstyper.
Hej alle nimbus entusiaster.
Jeg kan se der bliver stilt spørgsmål om formålet med klubben som er: mulighed for at dele erfaringer, spørgsmål forslag og muligheder i forbindelse med nimbus 26 fod havkrydser.
Jeg ved at i min tilværelse så bliver det jeg giver energi til virkelighed, det gælder i alle forhold.
Jeg fik sat min båd på vandet i fredags og det sædvanlige lakering og malearbejde skrider fremad med stor fornøjelse. Sidt år investerede jeg i gps kortplotter og mine sejlture strækker sig nu længere end til nærmeste kendte havn, stort for mig og jeg glæder mig til at få masten på og få lidt vind i sejlene igen. God påske til alle jer derude i sejlværden.
Hej Karl-Otto.
Jeg syntes da det er helt fint at du gider gører noget for lige netop den bådtype du sejler i, men tror du ikke at det ville blive flere til gavn hvis alle klassiske både var samlet et sted. Der kunne i så høste andre bådtypers erfaringer også, nogle gange kan de ligefrem bruges i en helt anden bådtype.
Hej Håndværker. hvilken båd har du? Og kender du til en gruppe med klassiske gamle båder?
vh Karl-Otto
Der er yderligere 73 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også