Oggggg et sådanne er overhovedet ikke ringe, at du ved det
Nu må jeg lige spørge dig Nitter, har du prøvet induktionskomfyr?
Se jeg har prøvet alle typer og har et sammenligningsgrundlag.
I vores campingSvogn er der gaskogemaskine og yderligere har vi et par transportable, ret kraftige blus, som vi bruger uden for, for at undgå det trivielle svineri inde i vognen, som jeg erfarer at gasblus afgiver.
Min datter lider også af den sære vrangforestilling at gas er godt, men jeg græmmes, når jeg skal slås med det håbløse bras ift til mit dejlige induktionsværk. Noget bøvl at regulere varmen på, så får det for lidt og så får det for meget og skidtet koger over og løber ned i bålet med enormt svineri til følge. Det er virkelig synd for hende, at hun ikke ville lytte til sin gamle far. Sært at så mange unge mennesker er så bagstræberiske, og så har hun oven i købet installeret dette bras både i sit sommerhus og sin lejlighed. ØV!
I nogle år gik jeg til et madlavningskursus for mindre fine mænd, hvor der i køkkenet var alle mulige kogemaskiner, med desværre intet induktionskomfyr. Det var til at få lange af, at bruge disse forhistoriske indretninger!

Måske er jeg også en anelse utålmodig.
Jeg skal aldrig, aldrig have noget andet end induktion, med de erfaringer jeg har indhøstet, og reelt synes jeg virkelig, at det er meget synd for folk, der køber nye kogeindretninger og pga uvidenhed fravælger induktion!!