Politiets "Drive inn foto vogne"

Kan en af jer give mig en god sms tjeneste, en som virker, som kan skrive til mig når jeg nærmer mig en fotovogn (det er godt nok allerede for sent, har mistet kortet)men de næste 3 år er kritiske.
Pinligt at datter og svigersøn ikke vil have jeg kører med mit barnbarn.
tak for hjælpen

------------------
fynboen

Tak for hjælpen
HILSEN FYNBOEN
Kan en af jer give mig en god sms tjeneste, en som... Vis hele indlægget
63 svar
 Følg tråden
Der er 60 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Der er meget der tyder på at den bliver opgraderet til motorvej, når de er færdige med det sidste stykke op mod ikast.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Jeg vil også være med;)

Det jeg ser som det største problem, er at folk kører alt alt for tæt!!! Især på motorvejen!
På en motorvejsstrækning man f.eks må kører 110, og jeg så vælger at overhale en række lastbiler med f.eks 125 km/t hvad sker der så??? Joh, inden længe nærmer en eller anden stor dyr pegout, mercedes, toyota e.lign sig med 160 km/t. Og hvis man ikke trækker ind mellem 2 lastbiler, ja så for man ihvertfald det lange lys! Og virker det ikke sidder de oppe på trækket af en!
I 8 ud af 10 tilfælde er det nogle meget bestemte typer der laver dette nummer... Nu har jeg svært ved at spørge om bagved kørendes erhverv, når jeg er igang med en overhaling på motorvejen, men ofte ligner det typer der f.eks kører 100.000 km om året! Den 9 gang er det en familiefar med 3 børn i bilen og den 10 gang er det en eller anden ung fartdjævel.
NUvel, jeg vil ikke blande mig som sådan i, hvor stærkt folk vælger at kører på motorvejen, men jeg bliver satme edderspændt når jeg ikke kan få lov at overhalde en række lastbiler med f.eks 125 km/t hvor man må kører 110 uden at jeg skal havde langt lys og folk på trækkrogen. Ha dog lidt tålmodighed, jeg skal nok køre ind når jeg er færdig med min overhaling... Og ja, jo mere manden i jakkesæt bagved presser jo mere provokeret bliver jeg. Så kan man jo vælge at ovberhale med den tilladte fart i stedet for med 125 km/t

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
vil gi ktm ret i skulle se nogen overhalinger de middelaldrene mænd og kvinder laver på landevejen fordi de synes at lastbilen kører for langsomt, over fuldt optrukken osv.........
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis