Politiets "Drive inn foto vogne"

Kan en af jer give mig en god sms tjeneste, en som virker, som kan skrive til mig når jeg nærmer mig en fotovogn (det er godt nok allerede for sent, har mistet kortet)men de næste 3 år er kritiske.
Pinligt at datter og svigersøn ikke vil have jeg kører med mit barnbarn.
tak for hjælpen

------------------
fynboen

Tak for hjælpen
HILSEN FYNBOEN
Kan en af jer give mig en god sms tjeneste, en som... Vis hele indlægget
63 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja!det var så din mening ThomasB.
Jeg tror ikke du forstår ironien i mit indlæg. Nu vil jeg ikke starte en religions krig vedr. hastighedsgrænser men nøjes med at glæde mig over at der stadig er bilister der aldrig kører for stærkt, men gider i ikke at trække ind i det inderste spor.
Carsten
Hej igen smile

Nej, du gider ikke at starte en religionskrig, men du er ikke bleg for at kaste benzin på bålet wink

Glæd dig over at jeg har udvidet kursus i førstehjælp - det kan måske redde dig en dag.

Mvh
ThomasB
Som altid kører i det spor, som lovgivningen siger at jeg skal holde mig til = længst til HØJRE.

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af ThomasB (den 07-05-2003).]
Jeg er enig med Thomas. Og til Carsten, hvorfor vil du ikke overholde hastighedsgrænserne?? Har du ikke selv børn, og hvordan ville du have det, hvis en eller anden "fartdjævel" (som dig) kørte dit barn ned, som måske resten af sit liv skulle side i en kørestol? Og lad nu være med at bilde dig selv ind, at det aldrig ville kunne ske for dig, du er jo nok ikke en bedre bilist end flertallet af landets bilister.
Det at overholde færdselsloven har intet med religion at gøre, det handler kun om moral og ansvarlighed og hensyntagen til andre.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
....eller for den sags skyld i nordjylland, hvor nogle af motorvejene er som at køre igennem Sahara.

Må vi så lige bede om lidt seriøsitet:
Vi har i Nordjylland så sandelig ikke for mange motorveje;----------- vi har blot for få biler. blush biggrin

Mvh.
bodker

Det er sgu´ da ikke farten der dræber. Det er de tumper der ikke evner at køre bilen forsvarligt. Dem der skal snakke når de kører, dem der skal pludre i debil-telefoner ( og dem er der sgu´ mange af ), dem der lige skal have frokost når de kører....
Ja, der er masser af årsager til at det går galt.

Hvis folk ville konsentrere sig om at køre bilen i stedet for alt muligt andet, så havde vi ikke en tiende del af de ulykker vi ser i dag.

Fartbøder er blot endnu en skat. Da der tydeligvis ikke findes vigtig kriminalitet i Danmark skal pølletiet jo finde andet at bruge tid på.

VIDEN ER VEJEN TIL VISDOM.

Annonce
Kære ThomasB.
Nu vi er ved det,hvad koster benzinen egentlig ude på landet.
Carsten
Nu jeg har fået et par spørgsmål fra Jens Jensen må jeg hellere lige besvare dem.
Jeg har da aldrig sagt eller skrevet at jeg ikke vil overholde hastighedsgrænserne."Fartdjævel" ja det er jeg måske nok, men den lidenskab dyrker jeg under trygge forhold (motorsport). Jeg har selv børn ja, og jeg ville reagere ligesom alle andre hvis de blev kørt ned. Nu kunne jeg så godt tænke mig at høre, hvornår er man fartdjævel? Er det når man henviser til underlødige web sider som www.razzia.dk eller er man det først når man er blevet taget af sognefogedens karle for at køre 8 kmt. for stærkt?
Carsten
Hej smile

Dejligt at flere gider at deltage i debatten smile

@bodker
Så må i jo bare køre med dobbelt "krejler-trailer", for at udfylde de tomme huller på motorvejene.

@MUFI
Jo, det er farten der dræber.
Kommer der noget uventet ud foran din bil, så er din bremselængde længere.
Mener det er 22 meter, der er til forskel mellem 50 og 60 km/t.

@Carsten Steffensen
Ved ikke hvad benzin koster på landet, da jeg sjældent kommer i skovlunde wink
www.razzia.dk er ikke en underlødig side.
Hvis du får en SMS om at der er fartkontrol på en nærliggende vej, så kører du vel ikke for hurtigt der vel? Altså er målet nået på den strækning. At politiet ikke får nogle penge i kassen, må jo gå ud over deres kaffe/kage-ration.

Hvad har formålet med din deltagelse i denne debat iøvrigt været Carsten?

Mvh
ThomasB
Hej..

Jeg bliver lige nød til at skrive lidt her.. smile
Der er mange hellige folk til..
Jeg skal ikke være bleg for at indrømme at jeg kører for stærkt på motorvejen nogen gange.. (Læs: for det meste)
Men det er nu mest for at følge trafikken.. En hastighed på mellem 130 og 150, syntes jeg er en god marchhastighed.. Selvfølgelig kun hvis trafikken ikke er for voldsom..
Men for det meste kan man kører med den hastighed, sådan rimelig konstant..

Og efter hvad min erfaring er, så er der ikke mange der overholder de 110 som er loven.. Men dem som endelig gør det, skal også helst ligge i yderbanen med 105 km/t, også selvom der ikke er nogen i det inderste spor..

mvh Journey

Hilsen Johnny
--------------------
When the love for coffee, goes beyond your imagination..
OK ThomasB. Så siger vi at Skovlunde er på landet og at Hørsholm er i byen. Skal vi fortsætte?, eller skal vi sige at vi er kvit nu. For en sikkerheds skyld vil jeg bare lige høre dig om jeg har misforstået dig når du skriver " Jeg har selv en tung højre fod ". Du spørger mig om formålet med min deltagelse i debatten! Jo ser du, primært fordi jeg syntes det er kedeligt bare at sidde og læse alle i andres synspunkter,sekundært fordi, at jeg da også syntes at det må være kedeligt for DIG hvis der ikke er andre der gider at blande sig .
Men skal vi nu ikke skubbe chokeren lidt ind, og lade os konkludere at moral er godt, men dobbelt moral er IKKE dobbelt så godt.
Med rigtig mange smilies
Carsten
Der er yderligere 43 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis