En gåde !

En sædemand i en mørk kappe, som strør korn om sig med fulde hænder, men hverken spire eller strå viser sig efter hans udsæd.

Hvem er sædemanden ?

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
En sædemand i en mørk kappe, som strør korn om sig... Vis hele indlægget
62 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Buch den 02-12-2008 11:26

Du er godt nok noget for dig selv Håndværker - og nu er det ikke skurvogn længere, men sandkasse.

1. Du får moralske opstød og brokker dig over mit indlæg - siger det ikke er noget for LDS
  2. Jeg viser dig at dine indlæg ikke er et hak bedre - tværtimod.
  3. - og nu er det altså mig der der har fået noget i den gale hals ????

Det var ikke mig der indledningsvis kommenterede dit indlæg - men omvendt.
Du kan åbenbart ikke finde ud af hvem der har sagt hvad - eller nægter nu at indrømme det.
Behold du bare din sandkasse.

Jeps  Jæ æ noe få mæ sæl
Da jeg skriver om skurvognen skal det tages som en joke, for sådan et grimme sprog skal vi da søreme ikke have her på LDS. Jamen hva tænker du dog på min kære Buch
Hvorfor skulle jeg dog nægte mine fejltrin her i livet.

Der dog håb forude, du skal bare lige ind i jargonnen her på LDS, så skal du bare se
Skrevet af Lars ON den 02-12-2008 12:39
Uden sammenligning den morsomste aktive linie i LDS. Begyndte med et indlæg hvor bidragyderen enten selv har glemt pointen i eget indlæg eller ikke ved, hvad ordet gåde betyder.

Det spor er dog villigt fulgt op af os andre, der med elegance har fortsat linien  direkte ud i sumpen.

Jeg synes hele linien burde føres over til emnet "funktionelt værkstøj" som et eksempel på at intet værktøj kan få et projekt så meget ud på et skråplan som pen og papir.

Men fortsæt endeligt, det skulle gerne udvikle sig til en reel kalenderføljeton helt op til jul.

Jamen det ville da være en vældig god ide Lars, denne tråd startede jo som en vrøvle tråd, så lad os bare fortsætte ad samme spor.
Denne kappeklædte såmand (eller hvad han nu var) Det er sgi da os...
Vi sidder her - helt anonyme og lukker en masse ud og hvad er det til???
Ikke en ski'.

Sniffer  
Skrevet af Sniffer den 02-12-2008 15:27
Denne kappeklædte såmand (eller hvad han nu var) Det er sgi da os...
Vi sidder her - helt anonyme og lukker en masse ud og hvad er det til???
Ikke en ski'.

skarpt analyseret sniffer.
Nu er personfnidderet så overstået !

Da jeg(vi) fik gåden - var det også ligefør at venskaber gik tabt

Spørgsmålet er :

En sædemand i en mørk kappe, som strør korn om sig med fulde hænder, men hverken spire eller strå viser sig efter hans udsæd. 

Hvem (eller hvad ) er det ?

Shortcut

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Annonce
og det er så også svaret

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Altså det er ikke mig, der er svaret !

Et hint :

Prøv at tænke mytologisk !

nu skal du ikke være så hård ved håndværkeren hvis han ikke var herinde ville det blive alt for kedeligtog han kan sagtens være seriøs når det kræves og det kan jeg ikke se er nødvendigt i denne pladder tråd

der er altid solskin bag skyerne

Skrevet af shortcut den 28-11-2008 20:31

I morgen - vil gåden komme frem !

indtll da......

det kniber vist lidt med datostyringen
Skrevet af Lars ON den 03-12-2008 17:29
Skrevet af shortcut den 28-11-2008 20:31

I morgen - vil gåden komme frem !

indtll da......

det kniber vist lidt med datostyringen

Det kniber mere med det rigtige svar !

Der er yderligere 12 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis