En gåde !

En sædemand i en mørk kappe, som strør korn om sig med fulde hænder, men hverken spire eller strå viser sig efter hans udsæd.

Hvem er sædemanden ?

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
En sædemand i en mørk kappe, som strør korn om sig... Vis hele indlægget
62 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
øøh jamen så må det være en sædemand som er svaret ?? :)

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Skrevet af shortcut den 30-11-2008 16:36
OK ! her kommer svaret :

Errrm...

Jeg tror jeg bliver nødt til at bede om at få tegnet et diagram for at forstå det.

Måske er det i virkeligheden Shortcut, som i mørke kuttelignende gevanter strør om sig med gåder uden svar? Jeg tænkte også på at det kunne være et maskingevær, men det duer alligevel ikke, for alle ved at freden vokser frem der, hvor maskingeværet har strøet sit korn.

Nå - men vi er ikke ret gode til at stimulere hinandens tanker og ideer, så måske vi bare skal væbne os med tålmodighed?

WS
Skrevet af Håndværkeren den 29-11-2008 03:50
Så er der vist dømt Skurvogn, ikke lige noget for LDS.

Hmmmmmmmm.... moralske opstød?

Det var ellers dine indlæg i denne tråd der inspirerede mig, selv om jeg ikke nåede helt ned på dit niveau.

"Dygtighed er ikke en dobbelt dosis af den almindelige evne til at lave noget halvgodt."

Skrevet af Buch den 01-12-2008 01:50

Det var ellers dine indlæg i denne tråd der inspirerede mig, selv om jeg ikke nåede helt ned på dit niveau.
Måske du lige ville citere det indlæg hvor du mener jeg er kommet ned på Skurvogns nieau

Skrevet af Håndværkeren den 01-12-2008 10:40
Skrevet af Buch den 01-12-2008 01:50

Måske du lige ville citere det indlæg hvor du mener jeg er kommet ned på Skurvogns nieau

Nu var det jo dig og ikke mig der fik moralske opstød - du kan såmænd skrive hvad du har lyst til for min skyld, men der er jo det gamle ordsprog om at kaste med sten i et glashus.

Jeg synes vi skulle lade det ligge, men når du nu insisterer, her er et eksemple ud af flere:
Skrevet af Håndværkeren den 30-09-2008 21:45
Hør Andy ? boller du også som en Kanin, små ryk a´2 cm i høj hastighed.
Stakkels Ann.

"Dygtighed er ikke en dobbelt dosis af den almindelige evne til at lave noget halvgodt."

Annonce
Herren være os nådig

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Amen..........

Sniffer  

Hæ Hæ Hæ !

Nu er du forholdsvis ny herinde Buch, ellers ville du vide at når jeg skriver Skurvogn, ligger der ikke mere i det end udtrykket. Jeg kan sagtens brænde nogle frække vitser af her inde, uden at der er nogen der får det på tværs i den gale hals.
Ja altså bortset fra lige dig

Du er godt nok noget for dig selv Håndværker - og nu er det ikke skurvogn længere, men sandkasse.

1. Du får moralske opstød og brokker dig over mit indlæg - siger det ikke er noget for LDS
  2. Jeg viser dig at dine indlæg ikke er et hak bedre - tværtimod.
  3. - og nu er det altså mig der der har fået noget i den gale hals ????

Det var ikke mig der indledningsvis kommenterede dit indlæg - men omvendt.
Du kan åbenbart ikke finde ud af hvem der har sagt hvad - eller nægter nu at indrømme det.
Behold du bare din sandkasse.

Uden sammenligning den morsomste aktive linie i LDS. Begyndte med et indlæg hvor bidragyderen enten selv har glemt pointen i eget indlæg eller ikke ved, hvad ordet gåde betyder.

Det spor er dog villigt fulgt op af os andre, der med elegance har fortsat linien  direkte ud i sumpen.

Jeg synes hele linien burde føres over til emnet "funktionelt værkstøj" som et eksempel på at intet værktøj kan få et projekt så meget ud på et skråplan som pen og papir.

Men fortsæt endeligt, det skulle gerne udvikle sig til en reel kalenderføljeton helt op til jul.

Der er yderligere 22 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis