B&O Beovision L 5500 betjenings spørgsmål

Hejsa

Jeg har et ældre B&O Beovision L 5500 tv som virker OK. Det har stået i et par år men min fjernbetjening - Beolink 1000 - er blevet væk.

Jeg har så købt mig en erstatnings fjernbetjening - "Com 3216" som har de samme betjeningstaster som den originale og naturligvis skulle kunne det samme.

Jeg kan godt tænde og slukke, finde TV programmer osv., men hvordan d....... er det nu lige jeg skifter til de 2 AV indgang ( scart-stik ) ?

Jeg har tilsluttet en DVD afspiller på det ene og en Playstation 2 på det andet scartstik - og det har virket før på dette TV

Leverandøreren af remoten siger bare at den kan det samme som den originale, og i diverse B&O brugerfora har jeg ikke kunne finde svar.

Er det nogen der kan hjælpe mig ?

Med venlig hilsen

Vangsøe

Vangsoe
24 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det ikke på den dersens AV nederst til venstre eller 0=nul

mvh
Hej,
Nej - jeg tror ikke det er AV - det er til ekstra lydudstyr man kan styre med fjernbetjeningen - men måske noget med "0" - jeg prøver :-)
Med venlig hilsen
Vangsøe

Vangsoe

Nu er det så ikke et B&O jeg har, men på min fjernbetjening er det AV
1. tryk AV1
2. tryk AV2
3. tryk RGB

Men ellers er der jo ikke andet for end at trykke på alle knapper

mvh
Hej
Min B&O har kun een AV knap - og den er til at tænde for lydudstyr ( radio, forstærker etc ) og der er ingen rgb knap. Jeg har selvfølgelig prøvet hvad jeg synes er "alt" - men ikke fundet de rigtige endnu :-(
Med venlig hilsen
Vangsøe

Vangsoe
jeg har en beo lx5500 , er der på nogen måde jeg kan hjælpe dig :)

jeg bruger den ikke tit, men til tider gør jeg , men aldrig har jeg prøvet skifte til av så .:D

På forhånd tak :)

Annonce
Hej Enriko,
Ja - meget gerne.
Problemet er at jeg ikke kan huske hvordan man - på fjernbetjeningen - skifter over til henholdsvis AV1 og AV2 som de to scart-indgange bag på fjernsynet hedder !
Har du en manual til din fjernbetjening `? - sådan een har jeg nemlig ikke kunnet lokalisere - Beolink 1000 - og her må det stå.
På forhånd tak for hjælpen
Med venlig hilsen
Vangsøe

Vangsoe
arrh der må jeg desværre sige jeg har heller ingen manueler:(

tv har jeg fået af den gamle ejerså desværre

På forhånd tak :)

Prøv med shift-vtape.
OK Pokemon - jeg prøver lige i morgen
Takker
Vangsøe

Vangsoe
Ellers prøv at skrive direkte til B&O. Tidligere har de været meget serviceorienterede, jeg har haft fat i dem et par gange for snart nogle år siden ang et par gamle produkter. Forklar situationen, med lidt held får du en manual (eller i hvert fald en kopi) tilbage.

Adressen er:

Bang & Olufsen A/S
Peter Bangsvej 15
7600 Struer
Att. Serviceafdelingen

Det kan godt være, de virker lidt 'fjerne' i forhold til os almindelige mennesker, når man ser deres produktsortiment lige nu, men folkene bag er stadig mennesker, og jyder.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Der er yderligere 14 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis