B&O Beovision L 5500 betjenings spørgsmål

Hejsa

Jeg har et ældre B&O Beovision L 5500 tv som virker OK. Det har stået i et par år men min fjernbetjening - Beolink 1000 - er blevet væk.

Jeg har så købt mig en erstatnings fjernbetjening - "Com 3216" som har de samme betjeningstaster som den originale og naturligvis skulle kunne det samme.

Jeg kan godt tænde og slukke, finde TV programmer osv., men hvordan d....... er det nu lige jeg skifter til de 2 AV indgang ( scart-stik ) ?

Jeg har tilsluttet en DVD afspiller på det ene og en Playstation 2 på det andet scartstik - og det har virket før på dette TV

Leverandøreren af remoten siger bare at den kan det samme som den originale, og i diverse B&O brugerfora har jeg ikke kunne finde svar.

Er det nogen der kan hjælpe mig ?

Med venlig hilsen

Vangsøe

Vangsoe
Hejsa Jeg har et ældre B&O Beovision L 5500 tv... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
shift og derefter tv skifter til vtape hos mig og tv for at komme tilbage til TV... ikke hold samtidig men hver for sig.
Hej,

Så lykkedes det endeligt at få skidtet til at virke !

Så til fremtidige B&O ejere med samme problem:

1. Man skal være i TV mode for at komme ind i menu´en hvor man vælger tast til AV1 og AV2 indgangen.
2. Man bruger de vandrette pile til at skifte med.
3. - og her kommer det helt skøre: man skal trykke på "Play" for at gemme de settings man har indtastet i AV menu´en !
4. Man skal være i TV mode for at kunne slukke TV´et med fjernbetjeningen !
Så kører det

Med venlig hilsen

Vangsøe

Vangsoe
Juubiii 

mvh
Hej Vangsøe.

Måske du kan hjælpe mig.

På mit gamle Beovision 2800 kan jeg ikke finde AV og dermed min søns PS2. Jeg bruger også Com3216 fjernbetjening, men hvordan kommer jeg ind i menu, så jeg kan konfigurere Aux funktionen?
Ved at trykke på shift og TV kommer jeg ind i Aux -, men der sker ikke noget.

Jeg bor i Høver ved Galten, må jeg kontakte dig?

MVH
CB

CB

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis