Hjælpepakke til flex oblikationer.

Jeg forstår det ikke, hvorfor skal de der har et flexlån hjælpes.

Kan nogen komme med et argument der er til at forstå. Dem der har været fremme forstår jeg ikke logikken i.

MVH


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jeg forstår det ikke, hvorfor skal de der har et... Vis hele indlægget
38 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Overhovedet ikke, hvad fik dig til at tro det?
 
Desuden er det ikke mig der har startet denne tråd, eller i øvrigt er fortaler for en hjælpe pakke, jeg lavede bare nogle sammenligninger med hjælpepakken til Roskilde Bank`s indskydere

Hørte lige i eftermiddags at nationalbanken havde sænket renten med 0,5%, og så kan det jo være ligemeget

Tak for en god debat

Venlig hilsen

Klaus

Kun hvis du vil indløse dit lån, så kursen må være nærmere de 100 på fastforrentet end for flexlånet. Det er så ikke en fordel at optage flexlån hvis det er tilfældet.

Men hele denne tråd viser vist at vi er nogen der skulle have taget flexlån istedet for fastforrentet, da staten åbentbart bruger lottomidlerne her......

Nå men jeg fik ikke klarhed over hvorfor der skulle hjælpes, men jeg sover nu også stadig fint om natten med mit faste 5%-20år. Uanset kursen og rentesatsen tror jeg, at mit lån er tilbagebetalt før flex lånernes, og jeg ender sikkert med at have betalt mindre i renter.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
PeterR, forklaringen er vel, at man som hovedregel belønner skørlevned frem for fornuft, og da flertallet lever langt over evne, er der flere stemmer i at bruge penge på dette flertal, og så lade det fornuftige mindretal betale. Med andre ord, fordelingspolitik.

Sidder og lurer på, om jeg ikke skulle gå ud og købe mig en ny Jaguar, og så sætte mig til at vræle over, at jeg ikke kan klare at betale vægtafgift, forsikring, benzin, service m.m. Så træder staten vel til med en hjælpepakke og måske en psykolog til at give mig krisehjælp.

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af lynæs den 06-11-2008 12:01
ka' den snart trækkes længere ?

Det er kun begyndelsen!!
Vent bare til tvangsauktioner, konkurser og advokaternes grådige indtogsmarch begynder i overmål!

Med venlig hilsen
ktm

 

ta'r man sorgerne på forskud, får man dem 2 gange.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Skrevet af ktm den 05-11-2008 10:21
Yderligere er det danske banksystem i større og større grad hæmmet af vores idiotiske forbehold for det økonomiske EU-samarbejde.
Vi ser nu de uomtvistelige skadevirkninger af denne tåbelige fejldisposition, med højere renter i DK til f.eks. spillefuglene, også kaldet flexlånerne, end i Euroland i øvrigt.

Sikke noget sludder - vi ser resultatet af den politik der er ført, selv om vi har et Euro-forbehold. Det er ikke forbeholdet der er problemet. Det er måden, hvorpå det forvaltes.

Jeg har ikke selv speciel forstand på økonomi, så jeg har valgt at tro på andre i det spørgsmål, som f.eks. Ross Jackson.

WS
Jeg har ikke selv speciel forstand på økonomi


Det vil jeg give dig fuldstændig ret i! :)

Med venlig hilsen
ktm

 

Vi kan da kun være glade os med flexlån
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis