Efter en grundig læsning i dette emne, synes jeg at det er en god omgang PJAT og UVIDENHED! Men jeg har alligevel tænkt mig at kommentere lidt på det, idet jeg synes at det er fuldstændigt til grin (nogen af udsagnene). Har ligeledes selv arbejdet lidt for Modstrøm - og det er uden tvivl et godt produkt.
Først og fremmest vil jeg sige til dem der brokker sig over de 5% besparelse og tvivler:
El = El, du kan garanteret spare 5% på dit frie el - TAKE IT OR LEAVE IT ! Men lad være med at sige at "det ikke kan passe"
Dem der ikke har modtaget el-aflæseren. Jamen kære mennesker, det kan ske. Det hedder RESTORDRE, og det er nok fordi Modstrøm har fået flere kunder end forventet. Og det ligeledes ikke Modstrøm's skyld, da det er leverandørens. NEJ det er ikke godt, selvfølgelig er det ikke det, men GI' DET LIGE EN CHANCE!
Til Sprit25:
Altså de heddere sælgere og nej de er ikke provisionslønnet! De har et job ligesom alle andre har og vil gerne klare sig godt og informere folk om produktet - RELAXE, de gør dig ikke noget.
Der kan forekomme fejl i systemet, så man bliver ringet op flere gange - især hvis det er en virksomhed, hvor man har flere adresser eller telefonnumre - det kan den stakkels sælger ikke se.
Alt i alt synes jeg det er for barnligt, at folk kan skrive som de gør. Godt nok ved jeg at vi lever i et BROKKE-samfund, men slap lige af engang og giv det en chance