El selskabet Modstrøm

Jeg bliver i øjeblikket bombareret med telefonopkald fra elselskabet Modstrøm, er der nogle der har erfaringer/informationer om dem ??

De lover 5% lavere elregning, men hvordan kan de de når de ikke ved hvor jeg køber min el i dag???, desuden lover de 1 md. gratis strøm.

Den ene sælger lovede mig faktisk 8.800/året i besparelse (elopvarmet hus ) + 1. md. gratis strøm

Når man går dem på klingen, kan de ikke svare på noget som helst, men begynder bare igen på den indlærte salgsremse

Er der andre der har oplevet noget ligende, og det ville også være rart at høre fra nogle kunder hos Modstrøm, om hvad de rent faktisk giver for deres strøm

Venlig hilsen

Klaus
Jeg bliver i øjeblikket bombareret med... Vis hele indlægget
102 svar
 Følg tråden
Der er 50 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hejsa...
Mig har de også bombarderet....Så ringer den ene, så den anden...De er nu meget flinke og høflige, men slikker nærmest røv på en i telfonen som så mange sælgere...Sys bare det er belastende at ringe så tit og så er det den ene, så den anden...Vi snakkede sammen tidligere....Næste opkald: Du har tidligere snakket med min kollega...

Tydeligt de er provisionslønnet i hvet fald hihi
Nå men det med at spare de 5% er da også fint nok men elpriserne falder jo jævnligt...

Jeg er i hvert fald ikke interesseret i at skifte til et selskab der bombarderer en så meget, troede slet ikke de havde kunder siden de ringede så tit
Efter en grundig læsning i dette emne, synes jeg at det er en god omgang PJAT og UVIDENHED! Men jeg har alligevel tænkt mig at kommentere lidt på det, idet jeg synes at det er fuldstændigt til grin (nogen af udsagnene). Har ligeledes selv arbejdet lidt for Modstrøm - og det er uden tvivl et godt produkt.

Først og fremmest vil jeg sige til dem der brokker sig over de 5% besparelse og tvivler:
El = El, du kan garanteret spare 5% på dit frie el - TAKE IT OR LEAVE IT ! Men lad være med at sige at "det ikke kan passe"

Dem der ikke har modtaget el-aflæseren. Jamen kære mennesker, det kan ske. Det hedder RESTORDRE, og det er nok fordi Modstrøm har fået flere kunder end forventet. Og det ligeledes ikke Modstrøm's skyld, da det er leverandørens. NEJ det er ikke godt, selvfølgelig er det ikke det, men GI' DET LIGE EN CHANCE!

Til Sprit25:
Altså de heddere sælgere og nej de er ikke provisionslønnet! De har et job ligesom alle andre har og vil gerne klare sig godt og informere folk om produktet - RELAXE, de gør dig ikke noget.

Der kan forekomme fejl i systemet, så man bliver ringet op flere gange - især hvis det er en virksomhed, hvor man har flere adresser eller telefonnumre - det kan den stakkels sælger ikke se.

Alt i alt synes jeg det er for barnligt, at folk kan skrive som de gør. Godt nok ved jeg at vi lever i et BROKKE-samfund, men slap lige af engang og giv det en chance ;)
De haar fået mange chancer, rigtogt mange, men det virker IKKE, som beskrevet. Ganske simpelt.
Jeg skriver en fyldestgørende beskrivelse, med billeder, når jer er fri af dem her pr. 1/4 09 før det ene år er gået, for de har helt sikkert fået nok af mine krav om at det skal virke som de beskriver!!!
5% rabat på den frie elpris er ikke Danmarks billigste strøm! Det kan ikke diskuteres formoder jeg ikke. 61øre hos Modstrøm på min kontrakt men Energi nord står 41øre, som jeg husker det.
Nej det er ikke brok, det er en klarlægning og advarsen og jeg er jo ikke den eneste kan jeg forstå i tråden.
Nej, langt fra...

Har her godt 4 måneder efter også stadig kun modtaget regninger, og ingen måler.

Jeg har overhovedet intet hørt fra dem, og orker heller ikke at rykke.
Forventer at jeg skifter leverandør inden de får leveret den alligevel.
Jeg er nu så langt fremme i processen at jeg starter med levering fra Modstrøm på onsdag 1. april ( og jeg håber ikke det bliver en aprilsnar)
Jeg har modtaget mine elspareskinner. 2 stk både til TV og computer og de virker.
Jeg har fået udsat 'depositum' regningen i 1 måned, så den bliver osse først betalt 1.april.
jeg blev skriftlig og mundtlig lovet 'kameraet' senest 1 uge før , men den må være gået tabt i posten, for jeg har checket postkassen; ord som restordre er ikke blevet nævnt af modstrøm, så jeg betragter det som dårlig logistik at de ikke har mere styr på deres forsendelser.
M.h.t. prisen har Modstrøm ringet til mig og fortalt at ingen kan spå om den fremtidige prisudvikling, så dem, der har låst prisen hos Dong, måske en dag vil fortryde, hvis normalprisen vil falde til under den fastlåste pris; så ja, det er sælgere der sidder ved telefonen hos Modstrøm.
Men lad os se efter det første år, som jeg nu er bundet til, om jeg ændrer standpunkt, det har vi jo lov til i DK
Annonce
Nej du er måske ikke den eneste, men der sker sommetider fejl. Altså først og fremmest går der ca. 2 mdr. inden man overgår til Modstrøm, det sker ikke fra den ene dag til den anden. Og hvis der er en restordre på el-målerne , jamen så er der en yderligere forsinkelse, men du betaler ikke ekstra for det og du får din besparelse.

Der er jo ingen der har lovet dig Danmarks billigste strøm? De har lovet dig en garanteret besparelse på 5%. Jah Energi Nord = fastpris aftale, og hvad vil du så gør når priserne går under 41 øre? Så er det et tab, men det er ligeledes sagt før.

Chance? Altså det folk klager over er kun el-måleren. Hvorfor kan i ikke forstå at der er en restordre på dem. Man kan ikke gøre særlig meget mere end at vente. Modstrøm gør sikkert alt det de kan for at få dem ud til kunderne.

Til Sparkle: til kommentaren "Man betaler da ikke sit el-forbrug 3 måneder i forvejen" - selvfølgelig gør du det. Kig lidt nærmere på dine el-regninger. Du betaler altid 3 mdr. forud til dit el-selskab.
Jep, 2 månder overgang..
Dvs. 5 måneder her efterhånden og stadig ikke modtaget nogen måler...
Og heller ikke noget informationer om hvornår de forventer at levere det.

Helt ærligt så kan jeg IKKE forstå at man skal vente over 5 måneder and counting fra bestillingen på at modtage den måler...

-->> aldz

Som du skriver er strøm, strøm. Forenklet set. Jeg har desværre 18 års erfaring fra elbranchen, så jeg ved godt det er knapo så enkelt, men nu er det strøm som strøm vi snakker.
Restordre, ja men med et så VITALT produkt bør de da stoppe med nye kunder indtil systemet virker og dde kan levere det produkt de lover. Tvivler sgå på der er mange kunder der venter halve år på andre ting, uden at høre noget. Da min endligt kom virkede den ikke. Jeg har billeder af kurver osv. og de er fuldstændigt ubrugelige. Noget andet er at Modstroem ikke afrener efter den. De afrenger stadigt mig acconto, men jeg har lukket for betalingen indtil jeg får en slutafregning, for jeg er fri af dem.
Der står ingen stedet at Modstroem`s pris skal falde med over 1/3 del for kommer under andres priser.
Jeg ved nu ikke om Modtsroem ikkel lover Danmarks billigste strøm, billederne er sakset direkte fra deres hjemmeside.

Altså strøm=strøm er ensbetydende med, at det er den samme vare. Hmm hvordan skulle de stoppe med at få nye kunder? Det er da en virksomhed, og uden kunder kan de ikke overleve ligesom. Der er altid problemer i "opstartsfasen" , nogle virksomheder formåer at klare sig alligevel, mens andre falder fra.

Alt det tekniske, ved jeg ikke noget om, så jeg vil ikke kommentere det. Arbejder ikke for Modstrøm jo.

Du risikerer ikke noget hos Modstrøm, og tro mig sådan som priserne bevæger sig, så kommer de laangt ned. Det er jo nok derfor at de andre el-selskaber binder deres kunder i så lang tid - de ved jo hvad der sker med el-priserne.
Alle dem der har gået over til Nordjysk elhandel, fortryder det inderligt nu - fordi priserne ligger under den fastpris aftale de har indgået, men det så jo fornuftigt ud på daværende tidspunkt.

Selvfølgelig er det dårligt at man ikke har modtaget el-måleren efter så lang tid, det er jeg enig i, men man har jo ikke tabt noget?
Hurra jeg har fået min elaflæser, en måned after at jeg er begyndt at få strøm fra modstrøm.
Jeg har installeret den i går, og skulle så vente 24 timer på at forbindelsen skulle være etableret.
Det er så 36 timer nu og lamper blinker stadig rødt, (den skulle være grøn)
Lige nu glæder jeg mig til om 11 måneder, hvor jeg kan komme ud af det her dilemma, og så må jeg betale hvad det koster at få strøm fra en leverandør, der er til at stole på
Der er yderligere 42 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis