Skrevet af tmeldgaard den 18-02-2009 08:53
Jeg har fået aflæser og kan nu se fotoet fra den på siden. Det sidste der mangler er den afsluttende OCR behandling af billederne således at man kan følge ens forbrug. Jeg har også skullet vente på mine aflæsere undervejs, men har prøvet at forholde mig konstruktivt til situationen - vel vidende at der er tale om et nyt produkt hvor man nærmest selv er betatester. Når jeg har henvendt mig til kundeservice har de altid forklaret hvad der har været galt på en fin og fornuftig måde.
Jeg er muligvis lidt miljøskadet da jeg til daglig arbejder i en udviklingsafdeling og der for ved hvor lang tid det taer at få en avanceret teknologi op at køre - men jeg synes også at det er sjovt at se hvad der laves af krummelurer for at få tingene til at køre.
Når det så er sgat skulle Modstrøm nok have gjort det klarere for folk at de får et produkt som er i betatest og evt kompensere for det. MEN! Det ændrer stadig ikke på at de i mit område har den laveste pris - det kan man så trøste sig med indtil aflæseren virker. P.S. Er lidt træt af folk som føler sig dårligt behandlet af en leverandør og som derfor udgyder deres galde på nettet "fordi det er det eneste der virker" - men det er vist lidt en trend.
Hej
Kan forstå du har fået hul igennem, hvordan er din tilsluttet dit netværk? Jeg undre mig meget over de bruger betegnelserne NET hvor mange ville bruge WAN og PC hvor mange ville bruge LAN som jeg kan læse den skal forbindes.
MEN, nu kommer det springende så. I manualen står at hvis "man" tilslutter uden router og switch skal NET (WAN) bruges hvilket giver super mening. MEN hvis "man" tilslutter til netværk i en svitch (evt. med router hvis "man" kun har en offentlig IP) skal "den" tilsluttes i PC (LAN)
Det giver kun ringe mening for mig. Er det sådan din er tilsluttet? Jeg har tilsluttet efter manualen og den virker ikke endnu, selvom sagen følges tæt.
Min er ligeledes tilsluttet bag en lukket firewall men der står intet om port forward i manualen, så det har jeg ikke taget hensyn til. En Voip adaptor med almindeligt telefonnummer køre fuldstændigt perfekt under samme forhold, tilsluttet i "WAN"
Jeg er ikke en af dem der udgiver min galde på nettet fordi det er det eneste der virker. Jeg har en dialog i bestemte vendinger med Modstroem, om at nu skal de få det til at virke. Lige meget hvordan og det hjælper tilsyneladende en smule at beskrive jeg lukker kassen hvis ikke det køre inden xx/2 09 hvilket sker fuldstændigt uden mere snak. De levere ikke den vare jeg har betalt for. Billig eller ej, det er jeg fuldstændig lige glad med. Test eller ej er samme sang. Jeg betaler ikke for et produkt der ikke er iorden! Det er aldrig beskrevet at noget de kalder VITALT for deres billige strøm er i test fasen endnu, og som nævnt er måleren den eneste grund til jeg skiftede. Ikke fordi jeg skal bruge den så meget på privaten, men her skulle den tetstes inden jeg ville skifte en anden ejendom jeg gerne ville kunne holde øje med forbruget I.
Er selv uddannet i elbranchen men er heldigtvist ikke i den mere. Arbejdede også med test og udvikling i perioder med sendte sgu aldrig kompliceret teknik ud i test uden kundens accept og vidende, og rejste iøvrogt også selv rundt og rettede fejl og korrektioner.