Skrevet af Henrik H. Andersen den 12-12-2008 12:43
Hej Klaus
Jeg er Salgs- og Marketingdirektør i Modstrøm, og er lidt ked af at høre dine oplevelser med os.
Det er IKKE rigtigt når min sælger siger du kan få én måneds gratis strøm, det passer ikke. Hvis du kan huske hvornår vi talte med dig, og gerne hvad sælgeren hed, vil jeg sætte stor pris på at få navnet, så jeg kan få stoppet denne historie med det samme.
Derimod er det helt korrekt, at du altid spare 5% på prisen af dit elforbrug, og det gælder hele Danmark, uden undtagelse.
Den prissætning vi trækker vores rabat ud af, er den som energitilsynet har fastlagt for dit område, og den trækker vi så 5% fra.
Du kan se prisen på denne hjemmeside: http://www.energitilsynet.dk/afgoerelser-mv/2/elektricitet/
På den måde er du altid garanteret en besparelse på prisen af dine KWh, og det er vi det eneste selskab som garanterer.
Derudover modtager du en valgfri elspareskinne, til enten TV eller PC, den kan hjælpe dig med en årlig besparelse på ca. 100 -300 kr. afhængigt af dit udstyr.
Som en af de andre bruger skriver, så får du også en elaflæser stillet vederlagsfrit til rådighed, og på "min side" kan du således for første gang begynde at se hvordan du bruger din strøm, f.eks. hvor meget strøm du bruger når du ikke er hjemme, eller når du sover?
Når du finder ud af det, kan du på den måde begynde at forstå dit strømforbrug, og dermed begynde at reducere det.
Hvis du har flere spørgsmål, eller vil tale med én som kan give dig svar på dine spørgsmål, er du meget velkommen til at ringe til vores kundeservice og spørge efter mig, så vil jeg med glæde fortælle dig om vores produkter og services.
Tak for din interesse for Modstrøm
Med klimavenlig hilsen
Henrik Andersen
Salgs- og Marketingdirektør
Modstrøm A/S
Skrevet af Henrik H. Andersen den 12-12-2008 12:43
Hej Klaus
Jeg er Salgs- og Marketingdirektør i Modstrøm, og er lidt ked af at høre dine oplevelser med os.
Det er IKKE rigtigt når min sælger siger du kan få én måneds gratis strøm, det passer ikke. Hvis du kan huske hvornår vi talte med dig, og gerne hvad sælgeren hed, vil jeg sætte stor pris på at få navnet, så jeg kan få stoppet denne historie med det samme.
Derimod er det helt korrekt, at du altid spare 5% på prisen af dit elforbrug, og det gælder hele Danmark, uden undtagelse.
Den prissætning vi trækker vores rabat ud af, er den som energitilsynet har fastlagt for dit område, og den trækker vi så 5% fra.
Du kan se prisen på denne hjemmeside: http://www.energitilsynet.dk/afgoerelser-mv/2/elektricitet/
På den måde er du altid garanteret en besparelse på prisen af dine KWh, og det er vi det eneste selskab som garanterer.
Derudover modtager du en valgfri elspareskinne, til enten TV eller PC, den kan hjælpe dig med en årlig besparelse på ca. 100 -300 kr. afhængigt af dit udstyr.
Som en af de andre bruger skriver, så får du også en elaflæser stillet vederlagsfrit til rådighed, og på "min side" kan du således for første gang begynde at se hvordan du bruger din strøm, f.eks. hvor meget strøm du bruger når du ikke er hjemme, eller når du sover?
Når du finder ud af det, kan du på den måde begynde at forstå dit strømforbrug, og dermed begynde at reducere det.
Hvis du har flere spørgsmål, eller vil tale med én som kan give dig svar på dine spørgsmål, er du meget velkommen til at ringe til vores kundeservice og spørge efter mig, så vil jeg med glæde fortælle dig om vores produkter og services.
Tak for din interesse for Modstrøm
Med klimavenlig hilsen
Henrik Andersen
Salgs- og Marketingdirektør
Modstrøm A/S
Hej Henrik,
Du skal såmend ikke takke, jeg er allerede meget træt af at jeg tog telefonen første gang i ringede til mig.
For et par uger siden modtog jeg en mail hvor der stor at i manglede bankoplysninger på mig, jeg svarrede at vores aftale var annuleret, så dem skulle de ikke bruge. De svarrede at de så ville sende en opgørrelse, jeg svarrede at der blev ikke nogen opgørrelse da vi havde annuleret aftalen pga. forkerte oplysninger, og at vi havde fået en mail på at vi ikke mere have en aftale med Mødstrøm, så hørte jeg ikke mere fra den(kommer helt sikkert senere)
Sidste uge fik jeg så en pakke fra modstrøm, den blev returneret
Et eller andet siger mig at det ikke er sidste gang jeg hører fra Modstrøm, det er vel ligesom telefonselskabet 3, du slipper aldrig ud af det, de bliver ved med at sende regninger, rykker for regninger, regninger for rykkere, rykkere for rykkere

At love 5% i besparelse er jo heller ikke rigtigt, dette kræver at i ved hvad vi giver for ellen i dag) vi har i Nordjysk elhandel og den er billigere end det som Modstrøm ville kunne tilbyde, jeg tror faktisk at vi ville komme til at betale 5 % mere end vi gør i dag.
Desuden er det ved også bundefangeri, at love 5% i besparelse, jeres sælgere spørger hvor meget man bruger i l om året, hvis man svarrer kr. 10.000, så siger de at så kan man spare min kr. 500, men så vidt jeg kan forstå så er dette ikke rigtigt, man sparrer jo kun på elprisen, som ligger på 50-70 øre, ikke alle de andre udgifter/afgifter, så den reelle besparelse er måske kun 150 kr.
Venlig hilsen
Klaus