lav en røgbombe hjælp

hej jeg vil gerne vide hvordan man laver en ufarlig røgbombe uden bortennis bolde til en softgun krig den skal ryge helt vildt meget

håber i kan hjælpe mig

ps den må godt være noget med at tænde den med ild
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
hej jeg vil gerne vide hvordan man laver en... Vis hele indlægget
35 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Syns ikke det er specielt fedt at fise rundt og brænde NØDBLUS af alle mulige steder. Mener det er jo ligesom at råbe ulven kommer ik!!

Selvfolgelig er det ikke helt optimalt at bruge hverken røg eller blus når der ikke er fare på færde.. Men, jeg kunne forestille mig at deres "spil" foregik et sted i noget med stil som brikby ved oksbøl..

Men, det var igen jo også bare et forslag istedetfor at skulle begynde at eksperimentere med diverse stoffer..

Og tror at der er ligeså stor chance for at der kommer nogen og kigger uanset om man bruger nødblus til dagslys eller laver en ordentlig røgombe selv..

Mvh Mærsk

hva er det nu det hed det der sad på cykelstyrene i gamle dage?,det gir også godt med røg når det bliver brændt.

Kom nu igang for fanden,klokken har ringet

Det hed "bakalit" men mon ikke det afgiver dioxin og så kan man vel slet ikke få det mere.. Alm plast gør vel det samme men må da frarådes.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Annonce
Skrevet af grandoldman den 03-09-2008 20:30
Det hed "bakalit" men mon ikke det afgiver dioxin og så kan man vel slet ikke få det mere.. Alm plast gør vel det samme men må da frarådes.

Naah GOM, var det nu ikke celluidbevikling der var på cykelstyret ?
Bakelit indeholder rigtignok fenol og andre fæle sager, men det er jo hårdt og ret sprødt og som jeg ser det mindre anvendeligt til et cykelstyr. Derudover kræver det en noget større indsats end en tændstik at få ild på.
Skrevet af smedenx den 03-09-2008 20:27
hva er det nu det hed det der sad på cykelstyrene i gamle dage?,det gir også godt med røg når det bliver brændt.

Celoid min ven, Celoid
Skrevet af grandoldman den 03-09-2008 20:30

Nej det var ikke Bakkelit Andy
Der er yderligere 15 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis