skivebremse sidder fast?

Jeg er ved at få liv i min knallert som har stået urørt i et års tid. Men forhjulet vil ikke dreje rundt - muligvis skivebremsen der har sat sig? Nogen ide til hvad jeg kan gøre?

der er noget hvidt "ir" derpå....

Jeg er ved at få liv i min knallert som har stået... Vis hele indlægget
35 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
med de nye bremsecaliber.! har du husket bremseklodser.! (bremserbakker)

der ikk ingen rust i/på kalibern problemet opstod da jeg tog den gamle kaliber af fordi bremseklodserne var helt slidt ned og satte en anden på.. efterfølgende bremsede den overhovedet ikk og jeg har udluftet systemet.. kaliberen ser fin ud.. og der var ingen problemmer før jeg tog den gamle kaliber af ud over at den slidt ned på bremseklodserne og som jeg også skrev løber væsken fint igennem slangen og jeg har udluftet den som beskrevet her på siden
Tror du udlufter forkert..
jeg fik skrevet nesten den samme besked to gange men det var fordi jeg troede at jeg kom til at slette det men nu skulle budskabet da være hørt ...
jeg udlufter som der står beskrevet her på siden
Annonce
den kop som den lille slange fra udluftningsskruen skal ned i skal den være tom eller
du har måske ret men jeg gør jo som der er beskrevet af en her på siden hvordan gør du selv så gør jeg som du ville gøre det
udfuftning forgår med nederste skrue på caliberen. og pumper med bremsegrebbet
til al luften er ud. og husk at efter fyle bremse olie.
ja det er jeg helt med på men fik afvide at den der udluftnings skrue altså den med en lille gummihætte på skulle tilføres en lille slange som skal ned i et glas men skal det glas så være tomt eller akal der være noget i
Du har luft i systement

mvh
Søren

Med venlig hilsen

Søren
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg