Velkommen til det nye LDS!

Som I kan se er den nye version af Lav-Det-Selv.dk endelig kommet i luften!

Der er lagt meget arbejde i denne nye version. Det meste kan I slet ikke se, for det foregår bag scenen. Men jeg håber alligevel at det falder i god jord. Her er kort (og overordnet) om de nye tiltag - mere følger:

  • Helt nyt site: Alt er lavet om! Fra den bagvedliggende teknik til designet
  • Ny platform: Vi får mange muligheder i fremtiden for at udvide LDS - noget vi ikke har kunnet før. Hold øje! Inden længe kommer der en masse nye spændende funktioner! 
  • Billedgalleri: Til at starte med er der tilføjet et billedgalleri, så vi kan vise huse, biler, både, projekter mv. frem og få feedback fra andre. Jeg håber I vil lægge billeder ind med det samme - for jo flere billeder jo bedre inspirationskilde vil galleriet blive for os alle!

Jeg er spændt på at høre hvad I synes! Skriv gerne ris, ros, feedback mv. som svar på dette indlæg.

PS: Der er lavet meget testarbejde op til lanceringen - tak til alle jer der brugte tid på at beta-teste og komme med gode input. Alle forslag kommer med så snart jeg får tid (indlæggene er gemt og ligger stadig tilgængelige på betaversionen).


Mvh. AllanE
Som I kan se er den nye version af Lav-Det-Selv.dk... Vis hele indlægget
91 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af AllanE den 20-07-2008 12:42
Buch: Har du stadig problemer med bredden? Jeg kan ikke finde nogen side der opfører sig sådan - ikke engang på det indlæg du har taget screenshot af.

Ja - det er det samme - boksen "Du er logget ind vises kun halvt på en 1024x768 opløsning.

Her er et reduceret screenshot:


"Dygtighed er ikke en dobbelt dosis af den almindelige evne til at lave noget halvgodt."

Hvis jeg skifter opløsning til 1152x864 vises alle elementer fint, men jeg går ud fra at du også vil optimere for 1024x768 - og den er ikke på plads endnu.

"Dygtighed er ikke en dobbelt dosis af den almindelige evne til at lave noget halvgodt."

Det er flot pep af siden, den nye version har medført.

Måske bunder det i, at jeg ikke har gennemskuet alle mulighederne på den nye side endnu, men jeg savner lidt oversigten, der var i den tidligere version, over de seneste indlæg. De fem til syv indlæg, der er på forsiden af denne version er en lidt fedtet omgang i forhold til tidligere.

Jeg vil ikke altid lyde negativ, jeg syntes det er et kanon arbejde du har gjort AllanE, men jeg syntes stadig det er synd at 60% af skærmen handler om det, det ikke handle om.

Forum oversigten kunne sagtens starte længere oppe.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
De fem til syv indlæg, der er på forsiden af denne version er en lidt fedtet omgang i forhold til tidligere.

Når du er logget ind kan du i højre side vælge "Ulæste indlæg" og "Aktive indlæg". Aktive indlæg er en liste over alle nye indlæg siden du besøgte siden sidst. Jeg kigger på mulighederne for at lave en "Nyeste indlæg" side der er længere end de 7 på forsiden.

Jeg vil ikke altid lyde negativ, jeg syntes det er et kanon arbejde du har gjort AllanE, men jeg syntes stadig det er synd at 60% af skærmen handler om det, det ikke handle om.

Vær endelig "negativ"! Det er konstruktivt og der er gode chancer for at du ikke er den eneste der bliver irriteret. Det er bedre at sige det, for så har jeg en chance for at lave om på tingene og at siden bliver endnu bedre. Jeg har ikke glemt det og jeg skal nok reducere spildpladsen....lige nu er "ToDo"-listen bare lidt lang

Mvh. AllanE
Annonce
Har man en gang sat flueben ved "Marker hvis du vil have en e-mail, når nogen svarer" - ja så skal man jo skrive et nyt svar for at slette fluebenet.
I fylder min mailbox totalt med jeres aktivitet her i denne tråd.

Hmmm - mangler også noget af højre side, men ikke her ved svarskrivning.
Burde det ikke være alle sider, hvis det er den personlige skærmopløsning????

Sniffer  

Når du er logget ind kan du i højre side vælge "Ulæste indlæg" og "Aktive indlæg". Aktive indlæg er en liste over alle nye indlæg siden du besøgte siden sidst. Jeg kigger på mulighederne for at lave en "Nyeste indlæg" side der er længere end de 7 på forsiden.


Allan, jeg oplever det ikke helt som du beskriver. "Aktive indlæg" viser kun indlæg jeg har besvaret ved indeværende logon. Hvis den viste det du beskriver (nye indlæg siden sidste logon) ville det være meget tilfredsstillende.

Men lad nu ikke alle vores spørgsmål og ideer gå dig på. Bevar overblikket og humøret .

Det jeg savner mest er en knap "Første ulæste", så man ikke skal sidde og lede efter den nye / de nye indlæg.

Det kunne også være rart med forrige/næste i bunden af siderne også

Her efter nogle dage til at vænne sig til det nye, kan jeg kun sige " sk... godt Allan"


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Har man en gang sat flueben ved "Marker hvis du vil have en e-mail, når nogen svarer" - ja så skal man jo skrive et nyt svar for at slette fluebenet.
I fylder min mailbox totalt med jeres aktivitet her i denne tråd.


Du kan "abonnere" på en tråd ved at markere fluebenet som vist på screenshot herunder. Dét er smart! For så kan man få emails om indlæg/tråde man synes er interessant, selvom man ikke selv deltager.

Jeg er klar over at der bliver sendt mange mails. Modsat det gamle sender LDS nu mails hver gang der kommer nyt indlæg i en tråd. I det gamle sendte den én mail og ventede til man havde besøgt siden igen. Jeg har allerede kontaktet det amerikanske firma der står bag forumsoftwaren. Håber de kan lave det om.

Men lad nu ikke alle vores spørgsmål og ideer gå dig på. Bevar overblikket og humøret

Jamen humøret er skam helt i top! Fedt med engagerede med-LDS'ere! Meeen jeg ville jo gerne kunne lave det hele på én gang, så ALLE forslag blev imødekommet med det samme. Desværre har jeg også et arbejde, familie og andre tidsrøvere der skal passes

Jeg kigger på det med "Aktive indlæg" og det samme med "gå til første ulæste" (FWM).

Mvh. AllanE

Hej Alland.

Ja det er faktisk utroligt hvor meget du kan klare, taget i betragtning af dit røngent selvportræt

Der er yderligere 51 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis